Nieuwe website in de lucht! Check it out!

9-things-you-need-to-know-about-icann-s-new-top-level-domains-3c82a1450bBron afbeelding

Vandaag is het dan eindelijk de dag dat ik officieel over ga op mijn nieuwe website! Vanaf vandaag worden alle nieuwe artikelen daar online gezet en hier niet meer! Mijn website heet vanaf nu Beauty Therapy, wat ik al vanaf het begin wou maar bij wordpress was er niks meer beschikbaar maar nu is het allemaal gelukt. Mijn website heet nu http://www.beauty-therapy.nl/ waar ikzelf heel blij mee ben en vandaag staat er ook weer een nieuw artikel online dus check it out op mijn blog..
Ik zie jullie daar!

xoxo Anouk

4 gedachtes over “Nieuwe website in de lucht! Check it out!

Geef een reactie

