MAC Frost Lipstick – Angel

DSCN0285

Nog een MAC lipproduct! Ik ben er dol op en vandaag laat ik een kleur zien wat bekend staat als de Kim Kardashian kleur. Tenminste toen ik deze kleur ging googlen voor swatches kreeg ik veel Kim K. tevoorschijn. Een bekende kleur die als warme broodjes over de toonbank gaat..

DSCN0286

De klassieke verpakking van MAC vind ik altijd mooi en strak. Ik wou graag een nieuwe nude kleur lipstick alleen ik wou wel iets ‘roze’ erin. Als het te nude is, lijkt het alsof ik nog bleker ben en dat willen we natuurlijk niet hebben. Vandaar de prachtige lipstick Angel.

DSCN0288

De huls van de lipsticks van MAC kent iedereen ondertussen wel. Compact en mooi. Alleen één nadeel is dat hij vaak in mijn zwarte tassen niet opvalt en ik hem vaak kwijt ben. Daarom stop ik hem meestal in een klein toilettasje en stop ik deze in mijn tas zodat ik hem snel kan vinden!

DSCN0290
De kleur vind ik zo prachtig, het is een zachtroze kleur. Nude en roze gecombineerd zorgt voor een neutrale look maar staat toch heel verzorgd.

DSCN0401
In love with this perfect lip colour! Het is zo gemakkelijk om aan te brengen en de kleur is voor mij (en vele anderen) perfect. Hij is niet te donker of te licht en hierdoor is hij heel draagbaar. Graag draag ik deze naar werk om een naturel look te creëren maar er toch verzorgd uit te zien. Naast werk/school kun je deze kleur natuurlijk ook met feestjes en/of uitgaan dragen. Ideaal als je smokey eyes creëert en de rest niet te heftig wil hebben. Van blondines, roodharigen tot aan brunettes en meer, iedereen kan deze kleur dragen.

DSCN0392

Fullface met de lipstick MAC in Angel.

De lipstick kun je voor €18,50 kopen bij de MAC counters of in de online shop.
Dragen jullie vaak een nude tint op de lippen?

13 gedachtes over “MAC Frost Lipstick – Angel

Geef een reactie

