Hate it or love it: Sneakers

front

Sneakers, high heels, laarzen, ballerina’s, sandalen en nog veel meer soorten bestaan er om onze voetjes leuk op te fleuren en te beschermen. Ik vind alle soorten schoenen wel weer wat hebben en zelf vind ik hakken erg mooi met een feestje of met uitgaan. Helaas zijn dit niet de fijnste schoenen om in te lopen voor mij. Het maakt niet uit wat voor jaargetij het is, ik pak snel leuke comfortabele sneakers uit de kast! Yes, you hate it or you love it. Meer weten over de laatste sneaker trends?

01

Het afgelopen jaar zijn er vele sneakertrends bijgekomen. De Nike Airmax lijkt weer helemaal terug te komen in de spotlight en verschijnt tegenwoordig in verschillende fashion magazines. De sneakers (met sleehak) van Isabel Marant zijn natuurlijk een fenomeen en staan in de kast van menig celebrity/blogger. Daarnaast zie ik bij vele fashion bloggers echte sportschoenen in hun outfits terug komen, denk hierbij aan Adidas, Asics en Nike. Zelf ben ik heel blij met deze trend omdat deze schoenen ook echt fijn/comfortabel lopen en bovenal vind ik het er lekker stoer uitzien! In dit artikel laat ik zien wat ik leuke sneakers vind en op mijn wishlist staan..

vansDeze sneakers zijn van Vans en wat vind ik deze gaaf! Zelf heb ik meerdere schoenen van dit merk maar vaak in een even kleur, deze slangenprint vind ik echt heel stoer. Aan de andere kant vind ik ze iets te licht voor de tijd van dit seizoen en wat er nog aan komt maar volgend jaar komt de lente/zomer er toch ook weer aan? Deze sneakers kun je voor €74,99 kopen.

converse1

De sneakers van Converse heb ik afgelopen zomer denk ik het meest gespot! Wat veel zeg, volgens mij was er echt een run op deze sneakers. Zelf heb ik ze al in het wit maar deze zijn ook meer voor in het voorjaar en zomer, nu staan ze te overwinteren in mijn kast. Wel vind ik deze kleur nog leuk en ook draagbaar voor in de herfst/winter. Ze zijn te koop voor €69,99.

asics1

Als we het hebben over de trend echte sportschoenen aan onder een normale outfit praten we natuurlijk over de kleurrijke sneakers van Asics. Dit merk ken ik al zo lang en hier maakte ik altijd veel uurtjes mee in de sportschool. Maar dit soort sneakers zie je al een tijdje in het straatbeeld, lekker sportief en ze zien er ook nog eens mooi uit! Het leuke aan deze schoenen is dat je veel keus hebt en je niet snel iemand met dezelfde schoenen zult zien. Zelf kun je het helemaal je eigen maken door een kleur te kiezen die bij je past. Kies je juist voor neutraal of eerder voor een kleur dat eruit springt? Bovenstaande kun je kopen voor €89,99.

b3fb58061ba30a00e32443799a05e909

Voor dit artikel heb ik inspiratie opgedaan bij Frontrunner. Nu ben ik wel heel benieuwd wie hier nog meer echte sneakerfreaks zijn! Ben je net als mij verslaafd aan dit soort schoenen of ben draag je juist altijd hakken of een ander soort schoen? Tell me!

Bron afbeeldingen

9 gedachtes over “Hate it or love it: Sneakers

Geef een reactie

