Wanna Haves #2

best%20high%20end%20spring%20makeup%20chanel
Iedereen mag dromen en ik droom graag over mooie make-up en alles wat daar bij hoort! Kijk je mee wat mijn wanna haves van dit moment zijn?

announcing-urban-decay-naked-3-true-via-briti-L-XxP0qwannouncing-urban-decay-naked-3-true-via-briti-L-2Fzl13Bron afbeeldingen

WOOOWWW, this is really big news! Urban Decay komt met het nieuwe Naked palet namelijk nummer 3! De voorgangers zijn beide zo mooi dat dit palet wel een topper moet zijn. Kort en bondig: geen wanna have maar een must have!

mia11-500x332Bron afbeelding

Dit is de Clarisonic Mia en wat lijkt mij dit prettig. Ik hoor hier zoveel goede verhalen over en het kriebelt heel erg bij mij om deze te halen. Maar er zit natuurlijk een aardig prijsje aan, namelijk €149,00. Toch lijkt het mij een goede investering om de huidconditie te verbeteren.

hannah-vitamin-complex-50mlBron afbeelding

Hannah’s Vitamin Complex is een heerlijke spray die de huid voedt en herstelt. Deze spray bevat vele vitamines wat goed is voor de huid en kost €33,50. Het merk Hannah ken ik al langer en heeft vele goede producten, alleen deze heb ik zelf nog nooit gehad. Zeker een voor op m’n wishlist!

imagesCABAZNLABron afbeelding

Oké ik heb genoeg geurtjes maar áls ik nu een geurtje erbij zou halen zou het deze zijn! Heb Omnia van Bvlgari laatst geroken en wow wat ruikt deze lekker..

revitalashBron afbeelding

Volgens mij hebben de meeste wel van dit ‘wonder’ spul gehoord of gezien en wat zou ik zoiets graag willen uitproberen zeg! Lijkt mij ideaal, maar ook hier zit weer een aardig prijsje aan, want ja die wimpers groeien niet zo hard voor een paar euro. Te koop vanaf €74,95.

plaidZelf ben ik een echte koukleum en ik heb altijd verschrikkelijk koude voeten. Nu lijkt mij een plaid heerlijk warm maar bovenal vind ik het ook heel leuk staan! Vooral die imitatiebont plaids vind ik heel leuk. Misschien toch maar eens aanschaffen..

Dit waren mijn wanna haves alweer, hebben jullie nog iets wat jullie graag willen hebben? Hoeft natuurlijk geen make-up te zijn, mag ook iets anders! Deel het!

7 gedachtes over “Wanna Haves #2

  1. De naked paletten zitten ook tussen mijn ‘droomproducten’! Leuke blog tag trouwens, ik neem hem van je over, de titel althans 😉 niet de inhoud hihi Xoxo Hopelijk mag je droom over deze producten ooit uitkomen! Ik wens het je zeker toe!

Geef een reactie

