Lush Santa’s Lipscrub

Lush Santa Scrub

Lush is een merk waar ik dol op ben, ze gebruiken vernieuwende en leuke ingrediënten wat ervoor zorgt dat elk product divers is. Zo had ik nog nooit een lipscrub uitgeprobeerd van hun terwijl ik er veel over heb gelezen (popcorn lipscrub). Toen de kerstcollectie online kwam kon ik mij niet bedwingen om ook deze Santa’s Lipscrub in mijn winkelmandje te knikkeren.

02

Het potje is prachtig rood en leuk versierd. Lush zegt het volgende over dit product: ‘Dit is de perfecte lipscrub voor kerstengeltjes! Maar natuurlijk is deze heerlijke voor iedereen die van zachte, mooie lippen houdt! Santa’s Lip Scrub heeft de smaak van cola snoepjes, lekker! De suiker verwijdert op een zachte manier droge velletjes, zodat ze prachtig glad worden. Hierna gebruik je natuurlijk de limited edition Santa Baby Lip Tint, voor prachtige rode lippen.’ Een kerstengeltje zal ik wel niet zijn maar desondanks wou ik deze graag uitproberen..

03

De leuke ingrediënten lijst van Santa’s Lipscrub, een eetbare lipscrub!

04

Ahhww het zag er alleen al lief en lekker uit! Prachtige rode kleur met daarin allemaal hartjes, ook rook het heerlijk naar (jawel) cola snoepjes!

Lush Santa Scrub

Een scrub, lekker makkelijk en je hebt snel resultaat. Ik bracht het aan op mijn lippen en begon met het scrubben. Zelf circuleer ik altijd (rondjes maken) daardoor krijg je de doorbloeding namelijk goed op gang en krijg je van jezelf ook al een beetje kleur op je lippen. Zelf ben ik niet heel erg van eetbaar op mijn gezicht maar goed het rook zo lekker dus ik probeerde het (voorzichtig) om het op te eten. Tot mijn verbazing was het echt lekker maar uiteindelijk heb ik wel alles met een washandje eraf gehaald. Het resultaat: super zachte lippen zonder velletjes! Hierna heb ik ze wel ingesmeerd met een lip butter om ze nog goed te verzorgen.

Het is ook nog eens heel zuinig in gebruik, het potje is eigenlijk vrij klein maar je hebt een kleine hoeveelheid maar nodig voor je lippen. Ik ben heel benieuwd hoe lang deze meegaat!

Wil je een lipscrub aanschaffen, dan kun je dat het beste in dit jaargetij doen. Nu het steeds kouder wordt krijg je steeds meer last van velletjes en schrale lippen. Verzorg ze goed met een scrub en verzorgende lipbalsem. Santa’s Lipscrub is tijdelijk te koop voor €9,50 bij Lush.
Gebruik jijzelf een scrub voor je lippen?

5 gedachtes over “Lush Santa’s Lipscrub

Geef een reactie

