Trend: Faux fur gilet

01Bron afbeeldingen

Nu het lekker koud begint te worden wil iedereen zich lekker inpakken, maar he wie zegt dat het niet fashionably kan? Tegenwoordig zie je overal faux fur giletjes hangen. Ik ben hier heel erg fan van, maar welke ik nou het mooiste vind en wat voor kleur weet ik nog niet precies. Zelf heb ik wat inspiratie opgedaan, kijk je mee?

21200012372_001_001_1374060333_1Deze lijkt mij zo fijn! Het is een bodywarmer en geen gilet maar dat betekent alleen nog maar meer warmte, jeej. Nu is het geen saaie zwarte bodywarmer meer maar echt een leuk en hip jasje voor in de herfst/winter. Zelf vind ik de kleur combinatie van grijs en zwart heel mooi staan. Nu draag ik ook graag zwart en ik weet dat veel mensen dat juist niet doen (niks mis mee!). Daarom denk ik dat ik in deze kleur ga zitten als ik straks zo’n heerlijk furry giletje ga kopen! Of ik kies juist voor een andere kleur aangezien ik vaker met zwart thuis kom. Deze is van Ichi en is €69,95.

21200018011_001_001_1383304861Deze fluffy vriend leek mij ook erg leuk. De grijze kleur is leuk te combineren met andere herfstkleuren. Als ik dan aan mijn mooie zwarte broeken denk, zal deze kleur er ook prachtig bij staan. Simpel maar classy. Deze is van de VILA en is €49,95.

04Kijk dit bedoel ik met andere kleuren, wauw! Ik vind het model zo gaaf, vooral met die sliertjes (boho chic) erbij maakt het hem helemaal af. De taupe kleur zal iets meer voor mij zijn maar de rode is daarin tegen weer een prachtige herfstkleur. Klein detail: het patroon aan de binnenkant vind ik ook mooi! Deze twee zijn van Goosecraft (ja van die prachtige jasjes!) en helaas wat aan de duurdere kant, ze zijn €149,95 maar ze zien er ook daadwerkelijk stunning uit. Zelf heb ik een jasje van Goosecraft en die blijft zolang mooi, je betaald ook echt voor de kwaliteit.

Zelf blijf ik nog even rondzoeken op het internet en in de winkels tot ik de ‘perfecte’ furry friend voor mij heb gevonden. Voor deze selectie heb ik tips gekregen van Bulls & Birds. Hebben jullie nog tips voor mij waar ze van dit soort giletjes hebben? Ben jij hier fan van of sla je deze trend over?

9 gedachtes over “Trend: Faux fur gilet

  1. Ik vind dit super leuk! Ik heb er zelf één die ik 4 jaar geleden bij de H&M gekocht heb. Toen droeg ik ‘em niet zo vaak, en nu bijna dagelijks. Ik draag ‘em over een zwart leren jasje.

Geef een reactie

