Essence Beauty Beats Lipgloss 02 Eenie Meenie

Essence beauty beats lipgloss

Justin Bieber fans opgelet, Essence heeft een nieuwe limited edition: Beauty Beats. Dit allemaal in samenwerking met Justin Bieber. Nu ben ik eigenlijk geen fan van Bieber maar ik liep langs het Essence vak en zag een roze lipgloss.. Ja dan is het snel gedaan en nam hem mee naar huis. Benieuwd? Lees gerust verder!

Essence beauty beats lipgloss

Het is een simpele verpakking maar de kleur lipgloss sprak mij heel erg aan, vandaar dat het mijn aandacht trok. Het is een klein formaat wat je makkelijk overal mee naar toe kan nemen. Een vrouw kan nooit genoeg lipgloss/lipsticks hebben dus vandaar! Ik had er al wel iets over gelezen dat JB met Essence beauty producten zal uitbrengen maar ik wist niet precies wanneer. Nu staan ze in de schappen en deze limited edition is te verkrijgen tot half december. Essence zegt het volgende over de lipgloss: ‘Altijd een vrolijke song op je lippen! Deze lipglosses laten je lippen stralen en geven ze een onweerstaanbaar mooie glans in drie trendy tinten. Dankzij de langhoudende textuur zijn ze je perfecte metgezel tijdens een concertavond!‘. De tekst is inderdaad gericht op JB en zijn muziek lees ik wel. Goed, van deze lipgloss zijn er drie kleuren uitgebracht zoals je kon lezen. Waaronder deze roze kleur, een rode en een mint(?) kleurige. Ik was ook wel erg benieuwd hoe de mint/blauwe kleur zou staan maar dan heb ik liever een roze kleur!

DSCN0161

Deze lipgloss heeft het nummertje 02 en heet EENIE MEENIE. Ik snap de naam niet echt maar het zal wel iets met JB te maken hebben neem ik aan?

Essence beauty beats lipgloss

Het kwastje van de gloss vind ik persoonlijk heel prettig werken. Het is zacht en er komt voldoende product vanaf!

lippen

De kleur van de lipgloss zal ik omschrijven als zacht en lief. Het is een lichtroze tint en er zijn mooie shimmers in te vinden waar ik gek op ben! Ik denk dat dit product goed zal aanslaan bij de doelgroep van JB. Zoiets staat bijna iedereen en het is zeker niet too much. Wel denk ik dat mensen met een getinte/donkere huid moeten oppassen met deze kleur aangezien deze vrij licht is. De glans is trouwens prachtig, good job Essence!

DSCN0180

Yes, ik ben een belieber van de lipgloss! Leuke prijs voor een schattig glossje. Deze kun je namelijk voor €1,99 bemachtigen bij de Trekpleister en Kruidvat.

Hebben jullie de limited edition Beauty Beats al gezien?

10 gedachtes over “Essence Beauty Beats Lipgloss 02 Eenie Meenie

Geef een reactie

