Video: Get ready with me!

Vandaag heb ik een video voor jullie en dat is een Get ready with me! Hierin laat ik mijn simple every day look zien. Ik moet namelijk 5\6 dagen vroeg uit bed om te werken en vaak heb ik geen tijd om oogschaduw of uitgebreide looks te doen. Vaak gebruik ik deze look en dit wil ik graag aan jullie laten zien. Vergeet je niet te abonneren op mijn Youtube kanaal (gratis), zo blijf je als eerst op de hoogte van mijn video’s!

Lijst van gebruikte producten:
– Pupa BB Cream 001 Nude
– Bourjois Happy Light Concealer 21 Ivoire
– Essence All About Matte powder
– Bourjois Maxi Delight Bronzer
– Sleek blush in Rose Gold
– Essence Sun Club All in one bronzing highlighter
– The Body Shop Vitamine E Face Mist
– Essence I love stage eyeshadowbase
– Anastasia Duo Eyebrow Powder in Brunette
– Essence SUperfijne Eyeliner Pen
– L’Oréal Double Extension mascara in Extra Black
– Moroccanoil Glimmer Shine Spray

Fijne vrijdag!

xx Anouk

11 gedachtes over “Video: Get ready with me!

Geef een reactie

