My playlist at the moment

largeBron afbeelding

Muziek, zelf zou ik niet zonder kunnen. Ik vind het heerlijk om naar muziek te luisteren, of het nou achtergrondmuziek is, meezing in de auto of intens mee geniet met het beluisteren van een prachtig nummer. Wat ik de afgelopen weken luister? Lees, kijk en luister mee..

Jason Derulo ft, Jordin Sparks – Vertigo

Jason Derulo heeft sinds kort een nieuw album en heet Tattoos. Zijn dance nummers vind ik vaak heel vet en daarnaast heeft hij meestel ook mooie slowjams erop staan zoals deze Vertigo. Dit is een duet samen met Jordin Sparks, die volgen mij ook zijn vriendin is!

Kid Ink ft. Chris Brown – Show me

Als jullie mijn blog al langer volgen weten jullie dat ik fan ben van de muziek die Chris Brown maakt. Dit is een nummer wat nog niet zo lang bestaat en ik nog maar een paar dagen geleden heb ontdekt. Dit is een nummer van Kid ink (die ik zelf eigenlijk niet ken) en Chris brown en heet Show me. Leuk nummer met een fijne beat!

John Legend – All of me

Dat John Legend een prachtige stem had wist ik al maar wow wat ben ik weer verrast door zijn nieuwe album! Dit nummer heet All of me en is een prachtige ballet. Zijn stem!! Oke ik zeg niks meer, listen! Made to love is trouwens ook een aanrader van hem.

Jay-Z ft. Justin Timberlake – Holy Grail

Als hiphop liefhebber vind ik Jay-Z echt the bom als ik het zo mag zeggen. Justin Timberlake vond ik al goed zingen toen die in N*SYNC zat en is alleen maar vooruit gegaan. Deze combinatie vind ik zelf super vet! Combinatie van hiphop en pop.

Ciara – Sophomore

Dit nummer ken ik al wel een tijd maar vind ik zo fijn om te luisteren (en om op te dansen). De beat is perfect en Ciara vind ik een stoere zangeres met een super stem. Haar hele album Ciara (ja heet ook Ciara, heel origineel) is ook een aanrader!

Wudstik – Omarm

Naast r&b, soul en hiphop luister ik ook gewoon naar nederlandstalige muziek (denk aan Maaike Ouboter. Als ik op een vrijdagavond thuis ben kijk ik graag naar The Voice Of Holland en mijn favoriet is Wudstik! Het nummer Omarm me vond ik zo gaaf! Ook de battle tussen Jarno en Wudstik met Cry me a river vond ik zooo gaaf!

Zo heb ik jullie een beetje een kijkje gegeven wat ik graag luister op dit moment. Als jullie nog leuke nummers weten, laat het achter in de comment! Ik ben benieuwd!

11 gedachtes over “My playlist at the moment

  1. Oh hier zitten weer een paar lekkere tussen. Ik luister het album van Justin onwijs veel nu. Strawberry bubblegum en Don’t hold the wall zijn m’n favoriet.. Maar ook let the groove get in… Ach ’t hele album is eén groot kunstwerk!

  2. Leuke lijst! Ik luister ook veel Justin Timberlake. Zijn nieuwe album is echtgeweldig! Strawberry bubblegum en don’t hold the wall zijn m’n favorieten. Maar ook let the groove get in… Ach het hele album is eén groot kunstwerk!

Geef een reactie

