Rimmel Apocalips Lip Lacquer Celestial

DSC03673

Rimmel London is een merk wat ik veel kocht in mijn jaren dat ik net begon met make-up. Nu heb ik er eigenlijk nog vrij weinig van, af en toe een foundation, bronzer of lipgloss wil ik wel eens uittesten. Nu was ik wel benieuwd naar de Apocalips van Rimmel. Jullie ook?

How surprising! Ik heb een roze kleur uitgekozen, wel is het volgens mij een oud-roze kleur en geen knalkleur wat ik ook heel erg mooi vind. Lipgloss of lipstick maakt vaak de look helemaal af, ondertussen dat ik dit typ denk ik; Eigenlijk gebruik ik lang niet altijd een lipgloss of lipstick. Dit vergeet ik vaak, stom he?! Hebben jullie dat ook of ben ik de enige? Terwijl je juist hiermee je look een mooie finish kunt geven. Dus ondertussen blijf ik lipglossen kopen maar vaak vergeet ik het op te doen.. Ook zeg ik elke kaar lipgloss maar het is een lip lacquer wat wil zeggen dat het de glans geeft van een lipgloss maar de houdbaarheid en kleur van een lipstick. Maarrr als beautyliefhebber ben ik altijd benieuwd naar producten wat ik nog nooit heb gebruikt dus bij deze de Apocalips Celestial Lip Lacquer!

Rimmel Apocalips Celestial

01

Wat een schattig kleurtje! Het heeft best veel pigment voor een zachte kleur dus het valt zeker op. Zelf had ik verwacht dat het een subtiel kleurtje had met glans maar deze gloss bevat heel veel pigment waardoor de kleur goed tot zijn recht komt. Het brengt ook heel gemakkelijk aan en het blijft heel goed zitten. Na een paar uur wou ik de rest eraf halen met een tissue maar dit ging nog best lastig! Pluspunt als je een lunch of drankje wil doorstaan. De kleur staat goed bij brunettes en blondines.

Fullface

DSC03664

De Rimmel Apocalips Celestial is te koop voor €10,90 bij de drogisterij.

16 gedachtes over “Rimmel Apocalips Lip Lacquer Celestial

  1. Pingback: Video: Favorieten van oktober | Beauty x Therapy

Geef een reactie

