Pupa Luminys Touch Pearly Edition

01
Pupa is een merk wat mee gaat met de trends. Van tijd tot tijd hebben ze limited editions en nu heet de herfst LE Cosmic Beauty. Een leuke ‘galaxy style’ met verrassend veel kleurgebruik. Nu heb ik deze Luminys Touch meegenomen van deze allernieuwste collectie.

02

Dit is hem dan! Zelf heb ik vaker een Luminys Touch gehad van Pupa en deze is even in een ander kleurtje jasje gestoken. Dit is kleur 001 en heet Milky Way Pearly Rose. Het geeft een leuke frisse uitstraling en dat is nou net wat dit product voor is. Voor degene die de Luminys Touch van Pupa nog niet kenden, de ‘normale’ versies zijn voor onder de ogen om donkere kringen en wallen te verhelderen. Daarnaast kun je het ook gebruiken om je hele tint te verhelderen. Deze LE heeft een parelmoer glans erin zitten waardoor het meer een highlighter is. Daardoor denk ik dat je deze niet onder de ogen moet gebruiken aangezien ik verwacht dat deze wat glitters bevatten. Op verschillende sites waar ze Pupa aanbieden zeggen ze dat je het kunt mixen met je foundation of los kunt gebruiken.

03

Bij deze foto’s heb ik de flitser aangezet zodat jullie het effect beter kunnen zien. Deze glowy achtige substantie kwam eruit en het heeft een licht roze tintje met subtiele glitters. Als je het zou willen mengen met foundation zou ik dit gewoon ook stippend op je gezicht aanbrengen net als ik met een foundation doe, of gelijk op je hand al door elkaar heen mengen.

04

Hier heb ik hem mooi uitgesmeerd en wow wat een leuk effect geeft dit! Zeker een leuke highlighter. Persoonlijk zou ik dit niet mengen door mijn foundation omdat ik zelf niet overal een glow wil hebben. Wel zou ik dit op het wenkbrauwbot en (boven) op mijn jukbeenderen aanbrengen. Leuke aanvulling en zeker aansluitend op de laatste trend. De natural glow skin is overal helemaal hot! Zo kan iedereen een mooie glowy skin krijgen.

De Pupa Luminys Touch Pearly Edition is tijdelijk verkrijgbaar voor €17,50 bij Pupa verkooppunten en online.

Denk aan mijn winactie en win een pakket met maar liefst 3 beautyproducten!

9 gedachtes over “Pupa Luminys Touch Pearly Edition

Geef een reactie

