Tv series

tv-shows-montageBron afbeelding

Vroeger keek ik naar Baywatch, The O.C. en 90210 (de oude versie), tegenwoordig heb je zoveel aanbod aan tv-series dat ik het niet meer weet wat ik allemaal moet kijken. Toch heb ik zo mijn favorieten natuurlijk..

SARAH DREW, ERIC DANE, SARA RAMIREZ, JUSTIN CHAMBERS, JESSICA CAPSHAW, CHYLER LEIGH, PATRICK DEMPSEY, ELLEN POMPEO, JAMES PICKENS JR., SANDRA OH, KEVIN MCKIDD, CHANDRA WILSON, JESSE WILLIAMS, KIM RAVERBron afbeelding

Grey’s Anatomy

Grey’s anatomy is mijn nummer 1 serie! Het is een ziekenhuis serie en door alle seizoenen heen ben ik verliefd geworden op de personages, vooral Christina Yang vind ik prachtig. Het is een serie vol met drama maar ook zo veel goede humor, wat eigenlijk een gekke combinatie is maar hier valt alles op z’n plek.

gossipgirlBron afbeelding

Gossip Girl

Dit is een heerlijke girly serie wat een soort opvolger is van The O.C. van vroeger. Hierin draait het om rijke tieners uit The Upper East Side van New York. Ieder personage heeft weer zijn eigen verhaal en dat maakt het zo leuk. Oke alle glitter en glamour maakt het geheel ook helemaal af, soms is het wel heel erg over the top maar dit hoort ook bij deze serie! I love it!

largeBron afbeelding

SATC

Excuses dat de afbeelding zo klein is maar ik kon hem niet groter vinden of groter maken en deze quote vind ik echt prachtig! Sex And The City volgde ik jaren geleden al op tv maar volgens mij heb ik nooit alle seizoenen gevolgd. Daarom ben ik nu bezig om alle seizoenen te bekijken, ohh heerlijk die humor van die meiden. Fashion, mannen en high heels. Ook voor de mensen die van deze serie houden, nu is The Carry’s Diaries te zien. Dit is dan Carry (SJP) in haar jongere jaren, ook erg leuk. Toch wou ik eerst heel SATC zien voordat ik aan TCD ga beginnen.

Dit zijn mijn top series die ik graag met jullie wou delen en daarnaast kijk ik nog Game of Thrones, The walking dead en Penoza. Dit zijn ook erg leuke series maar in een heel ander genre.

Welke series kijken jullie? Nog tips? Denk aan mijn winactie en win een pakket met maar liefst 3 beautyproducten!

5 gedachtes over “Tv series

  1. The O.C!! Dat was echt mijn lievelingsserie! Ik ben er pas weer mee begonnen, alleen lukt het me niet om seizoen 4 te downloaden met ondertiteling! Balen! Op dit moment kijk ik The Killing (super spannend!)

Geef een reactie

