Hema Pure Shine Lipsticks

Hema pure shine lipstick

Hema, een winkel wat al vele jaren bestaat en een winkel die hun beauty assortiment steeds vernieuwd en vergroot. Nu lagen deze lipsticks al langer in de winkels maar ik wil graag deze lipsticks aan jullie laten zien. Voor zo’n budget prijs kon ik ze niet laten liggen!

Zelf heb ik een roze (natuurlijk..) en een koraal kleurige lipstick meegenomen. Koraal heb ik nog niet veel in mijn bezit terwijl het vaak een hele draagbare kleur, daarom heb ik ook een lipstick in deze kleur meegenomen. We gaan nu dan ook beginnen met de koraalkleurige.

02

Op deze foto vind ik hem nog best vrij rozig lijken, in het echt is dat wel stukken minder. Ik weet niet of ik wel een persoon ben voor een koraal kleur, het is veel doffer en donkerder dan dat ik normaal liever draag. Ik weet dat ik niet elke dag roze kan dragen maar koraal is het denk ik niet helemaal voor mij. Wel is het een gangbare kleur die veel mensen heel goed zal staan. Op de achterkant van de lipstick stond helaas geen naam, ik weet alleen dat het nummer 30 is. Hieronder nog een fullface foto.

03
Nee, helaas vind ik het voor mij zelf weinig doen. Iets te dof of wat dan ook maar in ieder geval niet mijn favoriet. Hoewel ik denk dat als ik een intensere kleur koraal zou kopen die iets beter zal staan. Dit is net iets te donker voor mij.
04
Oohhh wow i love this! Sorry ik kan er niks aan doen dat mijn hart sneller gaat kloppen van een prachtige roze kleur lipstick of lipgloss. Dit is nummer 23 en heet Pink (goh?). Wat een intense kleur en mooie glans heeft deze, prachtig! Wel had ik meer moeite met het aanbrengen van de lipstick dus daar moet ik nog even mee oefenen of toch eens een lippenseel gebruiken.

05
Yes, dit is mijn kleur! Veel beter en ik weet niet of het aan mijzelf ligt (mijn persoonlijke voorkeur) maar dit zou ik vaker gaan dragen dan een koraal kleurige lipstick. Hoewel dit natuurlijk een kleur is wat ik niet dagelijks zal dragen maar af en toe zal ik hem zeker gaan gebruiken. De lipsticks blijven redelijk lang zitten maar moet je na een paar uur wel even bijwerken.

Het goede nieuws is, is dat ze maar €2,50 zijn!
Gebruiken jullie make-up van de Hema? Denk aan mijn winactie en win een pakket met maar liefst 3 beautyproducten!

11 gedachtes over “Hema Pure Shine Lipsticks

Geef een reactie

