The Body Shop Vitamine E Face Mist

01

Zelf heb ik ook nog lang niet alles ontdekt in de beauty wereld. Zo heb ik in de zomer een face mist gekocht van The Body Shop. Waarvoor dient zoiets nou? Wat zijn hier de voordelen van? Dat zal ik je vandaag vertellen..

TBS vitamine e face mist

Een face mist zegt het al je spuit het over je gezicht heen. Dit is een verfrissende, vochtregulerende spray met vitamine E. Je kan dit in verschillende settings gebruiken:

– Om je make-up te fixeren (dit was de reden waarom ik hem kocht), hierdoor blijft je make-up veel beter zitten!
– Ook neemt het dat ‘cakey’ laagje van je huid af als je make-up draagt. Dit zie je vaak door de poeder, waardoor je een poeder laag creëert. Dit vind ik zelf verschrikkelijk als je echt de make-up op iemands huid ziet zitten. Deze face mist zorgt ervoor dat het er niet zo poederig uitziet.
– Je kunt dit ook als extra hydratatie gebruiken in je huidverzorgingsroutine, spray het dan op je gezicht nadat je het hebt gereinigd. Hoewel ik niet denk dat het wonderen verricht maar het kan zeker geen kwaad. Vergeet niet om hierna een verzorgende crème op te smeren!
– In de zomer werkt het erg verfrissend, met het warme weer spray je het lekker in je gezicht zodat je iets afkoelt (nu niet van toepassing maar wel handig om te weten!).

Nu ik deze spray een tijd heb gebruikt heb ik er een duidelijke mening over en wat een fijn product! Hij zit vast in mijn daily make-up routine. Zelf gebruik ik al altijd een serum voor mijn dag/nacht verzorging dus daar heb ik hem niet echt voor nodig maar voor mijn make-up is hij perfect. Zelf breng ik de spray aan nadat ik alle gezichtsmake-up heb aangebracht, denk hierbij aan: primer, foundation, blush. Daarna spray ik deze mist over mijn gezicht, hierdoor krijg je een waterig laagje over je gezicht heen maar dit verdwijnt ongeveer na 20 seconden. Het poederige laagje haalt hij perfect weg en mijn make-up blijft zeker veel langer zitten!! Dat vind ik echt één van de grote voordelen van zo’n fixerende spray.

Een face mist kun je kopen bij verschillende merken, deze is dan toevallig van The Body Shop waar ik hem tegenkwam. Deze kocht ik destijds voor €11,00 maar zag dat hij online €12,00 kost.

Gebruiken jullie een face mist? Denk ook aan mijn winactie met maar liefst 3 beautyproducten!!

7 gedachtes over “The Body Shop Vitamine E Face Mist

  1. Ik gebruik zelf altijd MAC Mineralize Skinfinish Skin Hydrating Mist of MAC Fix+, maar aangezien er in mijn stad geen MAC is, is dit zeker een product waar ik aan ga denken! Erg leuk en nuttig artikel! xx
    ps. zou je mijn blog kunnen bekijken en misschien een tip/reactie achter kunnen laten? x

Geef een reactie

