WINACTIE: It’s my birthday!!!

keep-calm-its-my-23rd-birthday-34Bron afbeelding

Yessss, jullie lezen het goed! Vandaag ben ik jarig en ik word alweer 23 jaar. Hiervoor heb ik natuurlijk een winactie gemaakt waar jullie aan mee kunnen doen!

P1080262

En jawel, het gaat niet om 1 product maar jullie kunnen kans maken op dit pakket waar drie producten in zitten!

  • Als eerste van L’Oréal het allernieuwste serum: Skin Perfection Corrigerend serum (t.w.v. €16,99). Dit serum verfijnt de huidoppervlakte, minimaliseert de poriën en dit zorgt voor een egale stralende huid. Zelf vind ik een serum heel prettig werken, dit breng je namelijk 1 x per dag aan onder je dag of nachtcreme. Een serum is meestal ook duurder omdat er meer werkstoffen inzitten, dit is heel erg geconcentreerd zodat dit diep de huid in kan.
  • De nieuwe Bourjois nagellak collectie ligt nog maar net in de winkel en ik vond Dangerous wish een prachtig lakje (t.w.v. €8,49). Dit is geen topcoat maar een echte nagellak! Het is een zwarte lak waar gouden holografische glitters inzitten, super gaaf!
  • Het laatste product is van L’Oréal en deze mascara Miss Manga heeft mij verrast hoe goed hij is (t.w.v. €14,49)! Daarom heb ik deze in de winactie gedaan, ik houd van veel volume en hiermee kun je dat makkelijk creeeren.

P1080264

Dit is een selectie van producten die ik zelf erg fijn of mooi vind in gebruik, dit kan één iemand winnen.

Wat moet je doen?

1. Volg mij op Bloglovin en like dit bericht.
2. Laat een comment achter op deze post met een geldig e-mailadres.

Wat mag je doen?

1. Je mag me volgen via Instagram en Facebook.
2. Je mag je abonneren op mijn YouTube kanaal.

De winactie loopt tot en met 23 oktober. De winnaar/winnares ontvangt een mail.

18 gedachtes over “WINACTIE: It’s my birthday!!!

  1. Gefeliciteerd!! Wat een superleuke winactie, ik doe zeker mee!
    Ik volgde je al op bloglovin’, en heb dit artikel als 1e geliked. Ook heb ik je gevolgd op Instagram (@LiezeLooks).
    Geniet van je verjaardag, en veel succes met de winnares uitkiezen! :D.

  2. Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt en goed verwend woont!
    Heel leuke winactie, ben erg benieuwd naar de producten en doe dolgraag mee 🙂 Ben de 9e liker van dit bericht en volg je natuurlijk al via Bloglovin 😉

  3. Pingback: The Body Shop Vitamine E Face Mist | Beauty x Therapy

  4. Pingback: Hema Pure Shine Lipsticks | Beauty x Therapy

  5. Gefeliciteerd nog met je 23e verjaardag!
    En wat geef je leuke producten weg 🙂 de nagellak van Bourjois vind ik super mooi en ik ben benieuwd naa het serum
    Ik doe graag mee, ik volg je op bloglovin (riannx), heb dit artikel geliked en me ook geabonneerd op je youtube kanaal

  6. Pingback: Tv series | Beauty x Therapy

  7. Pingback: Pupa Luminys Touch Pearly Edition | Beauty x Therapy

Geef een reactie

