NOTD: Essie Blanc

Essie%20Blanc%2015mlBron afbeelding

Witte nagellak, you hate it or love it. Zo is het volgens mij en I love it! Vaak lees ik over witte nagellak maar is die niet dekkend of wat dan ook. Zie hier Blanc van Essie en dit is een aanrader!

Essie blanc

DSC03026

Deze witte lak van Essie dekt heel erg goed en heeft een mooie strakke witte kleur. Misschien dragen we deze kleur nu minder vaak in de herfst/winter maar ik vind het leuk om bijvoorbeeld bij een donkere outfit witte nagels te hebben. Hierdoor vallen je nagels meer op en wit kun je ook met veel kleren combineren! Het kwastje is ietwat breed maar lakt heel erg prettig, net als alle andere lakjes van Essie. Op de foto draag ik twee laagjes, wat voor mij voldoende is. Het drogen gaat mij altijd te langzaam dus daar kan ik weinig positiefs van zeggen, voordat het echt compleet droog is ben je wel 15 minuten verder. Helaas is dit bijna bij alle lakken! Verder is dit een super lakje en ik hoef niet meer verder te zoeken naar de perfecte witte kleur!

Blanc is te koop bij de Etos en online shops voor €9,95, inhoud is 13.5 ML.

Hebben jullie een witte nagellak?

8 gedachtes over “NOTD: Essie Blanc

Geef een reactie

