FOTD – Budget look met Essence

01

Laatst had ik een nieuw oogschaduw palet gekocht van het budget merk Essence. Daarmee heb ik bovenstaande look mee gecreëerd, lees en kijk verder als je dit ook eens wilt maken!

Essence sun club glamour to go eyeshadow

Het Sun Club Glamour to go eyeshadow palet van Essence heb ik hiervoor gebruikt en bevat acht diverse kleuren. Ook bevat het een mini kwastje en applicator, voor de mensen die dit fijn vinden in gebruik. Zelf spraken mij de kleuren echt heel erg aan, mooie aarde tinten en donkere/lichte tinten zijn er natuurlijk in te vinden. Voor deze look gebruikt ik drie diverse kleuren. De eerste die ik gebruik is de tweede van rechts (onderste rij), deze gebruik ik op mijn bewegende ooglid. Daarna gebruik ik de tweede van rechts (bovenste rij), deze gebruik ik in de arcadeboog waardoor ik meer diepte creëer. Als laatste gebruik ik de tweede van links (bovenste rij), deze lichtroze kleur gebruik ik als highlighter in mijn binnenste ooghoek. Ook voegt het niet iets kleur toe wat een mooi effect geeft. Natuurlijk blend je de kleuren, vooral de donkere kleur in de arcadeboog. Daarna bracht ik nog subtiel een eyeliner aan en wat mascara.

04

Zo ziet de look eruit.

03

Het is een speelse draagbare look die door vele mensen gedragen kan worden. Daarnaast is het ook nog eens makkelijk om aan te brengen, ideaal toch!

Het palet van Essence Sun Club Glamour to go eyeshadow is verkrijgbaar bij de Trekpleister en Kruidvat voor €2,99.

Dragen jullie vaak oogschaduw?

14 gedachtes over “FOTD – Budget look met Essence

Geef een reactie

