Essence Long Lasting Lipstick – Colour Crush 08

01

Mijn liefde voor roze lipsticks en lipgloss is groot en daarom móest ik deze aan jullie laten. Ieder van jullie zal er wel één al in hun stash hebben maar voor degene die ook addicted zijn aan roze lipsticks, stay tuned!

Zelf houd ik van verschillende soorten roze, zacht/fel/donker/licht echt van alles. Het ligt een beetje aan welke stemming ik heb en wat voor outfit en make-up ik draag. Toch vind ik felle roze kleuren echt zo prachtig, terwijl ik deze het minst draag omdat het natuurlijk niet overal bijpast. Aangezien ik vaak geen oogschaduw draag en het verder vrij rustig houd, kan ik vaak een leuk kleurtje op mijn lippen dragen. Deze lipstick van Essence is een creamy long lasting variant.

02

Als je ook van roze lipstick houdt zul je mij begrijpen waarom ik deze zooo mooi vind. De pigmentatie van de kleur is daadwerkelijk prachtig en het aanbrengen is piece of cake omdat het een creamy finish heeft. Het heeft een beetje een shiny finish wat ik zelf mooi vind. Ben je op zoek naar een lipstick met een matte finish, dan moet je nog even verder zoeken. Deze lipstick houdt ongeveer 2/3 uur mooi, wat de meesten hebben en omdat het een felle kleur is moet je ook wat vaker bijwerken. Als je een nude of lichtere kleur lipstick of hebt valt het niet zo erg op namelijk. Een lunch of diner overleeft hij niet, denk daaraan als je een etentje hebt!

03De Essence Long Lasting Lipsticks kun je bij Trekpleister en Kruidvat kopen voor €2,39.

Wat is jullie favoriete kleur lipstick?

11 gedachtes over “Essence Long Lasting Lipstick – Colour Crush 08

Geef een reactie

