Barry M Nail Paint – 318 Peach Melba

628721_mainBron afbeelding

Op mijn blog zie je niet heel vaak nagellak post verschijnen, dit doe ik vaak alleen wanneer ik een lakje super mooi vind. Zelf heb ik namelijk ook niet heel erg de nagels ervoor (breken vaak af). Toch wil ik vandaag jullie mijn favoriete nagellak showen van Barry M.

01

Barry M is een merk wat niet alleen nagellak verkoopt, het heeft ook een grote voorraad van blush, lipsticks, eyliners and many more. Zelf zat ik op The Make Up Spot rond te neuzen (wat ik vaak doe) en mijn oog viel gelijk op deze kleur lak. Ik zocht zelf namelijk nog naar een nude/peachy kleur en dit was perfect. Ook al was het destijds zomer, nu draag ik deze kleur nog steeds. In de herfst en winter komen we straks nog om in de lange donkere dagen dus waarom zou je niet een lekker vrolijk kleurtje dragen op je nagels? Ik heb de ultieme kleur voor je en echt i love this one! Helemaal mijn kleurtje!

Barry M Peach MelbaDe kleur is inderdaad perzikachtig maar dan heel zacht en het heeft ook iets weg van een nude kleur alleen met iets extra’s. Het is vrolijk en prachtig tegelijk. Wel vond ik het kwastje super irritant lakken! Eerst zag het er streperig uit en echt na 2/3 lagen zie je pas een mooi resultaat. Dus schrik niet hoe lelijk het er na één laagje uitziet, je ziet zelf dat het op mijn nagels er prachtig uitziet. Als ik haast heb en ik wil graag mijn nagels snel lakken, zal ik deze niet snel pakken. Als ik iets meer tijd en geduld heb maar al te graag!

Deze nagellak van Barry M kun je o.a. kopen bij The Make Up Spot voor €3,99.

Wat vinden jullie van de kleur?

10 gedachtes over “Barry M Nail Paint – 318 Peach Melba

Geef een reactie

