Photodiary #4 september

IMG_2831

Als er weer een maand voorbij is kunnen jullie weer een photodiary van mij verwachten! Kijk mee wat ik de afgelopen maand allemaal heb gedaan..

IMG_2554

Ooooh yeah, samen met drie vriendinnen heb ik een reis geboekt naar shoppingwalhalla: LONDON!!!! We gaan in december als de kerstversiering in London al hangt, dan moet het er super mooi zijn dus we gaan dan! Zelf ben ik er nog nooit geweest dus ik ben super benieuwd naar alle leuke dingen ( en winkels) die ik ga zien. Heb er nu al zin in!

IMG_2546

In september regende het ook al, gelukkig niet veel maar bah ik hou echt niet van de herfst/winter. Dat alleen maar omdat het zo koud en regenachtig is, gewoon niks voor mij! Ik ga nu al met een winterjas de deur uit dus moet je nagaan hoe ik er in de winter bijloop…

IMG_2610

SYTYCD is mijn favoriete programma, zelf hou ik van dansen en vind het heerlijk om het ook te zien! Elke zondagavond (als ik thuis ben) gaat dit er sowieso op! Ook heb ik elke week zelf natuurlijk gedanst.

IMG_2662

Het was weer tijd om naar de kapper te gaan, mijn ombre hair was echt wel aan vervanging toe en mijn haarpunten hadden nodig een knipbeurt nodig. Zo gezegd, zo gedaan en daar zat ik dan. Lekker kop groene thee (mijn favoriet) en een leuk blaadje erbij.

IMG_2668

Heel handig die handdoekenactie van de Etos, mooi voor mijn uitzet aan het sparen!

IMG_2703

Deze zaterdag was ik met mijn vriend naar de stad om een cadeau voor hem te kopen (hij was jarig afgelopen maand). Tussendoor maakte we een stop bij de La Place om een lekkere smoothie te drinken en iets lekkers te eten.

IMG_2755

Wentelteefjes gemaakt op het recept van foodgloss! Jammie..

IMG_2760

Mijn nieuwe winterjas die ik bij Loavies heb besteld! Heb ik gewoon nu al aan met dit koude weer..

IMG_2829

Twee nieuwe dingen op bovenstaande foto: mijn bril en sensationails. Een bril had ik al lange tijd nodig maar ik nam de tijd er niet voor om naar een opticien te gaan, ja stom inderdaad. Uiteindelijk toch maar gedaan en dit is hem geworden! Wel even wennen maar het scheelt echt een hoop kan ik je zeggen. Daarnaast heb ik toch sensationails gekocht en bevalt mij super!

IMG_2808

Ook al is hij heel onduidelijk, ik vind het echt een leuke foto. Dit was afgelopen zaterdag toen mijn vriend zijn feest gaf voor zijn verjaardag. Het was super gezellig en er zijn maar een paar foto’s gemaakt maar deze vond ik wel heel grappig! Links ben ik trouwens en rechts is een vriendin van mij 🙂

IMG_2811

Afgelopen zondag gingen we uit eten met de familie omdat mijn oma ook jarig was geweest. Mijn toetje (dame blanche) moest natuurlijk op de foto!

Afgelopen maand heb ik nog meerdere dingen gedaan maar zelf vergeet ik vaak foto’s te maken dus ik ga weer mijn best doen voor oktober! In deze maand ben ik zelf ook jarig en dan kunnen jullie nog een winactie van mij verwachten, dus houd mijn site in de gaten..

Fijne (dieren)dag iedereen!!

9 gedachtes over “Photodiary #4 september

  1. Leuk om te zien wat je zo al gedaan hebt! Ik herken wat je schrijft: je doet veel leuke dingen, maar je vergeet het vast te leggen op foto’s. Ik moet hier ook ‘beter op letten’, haha. De bril staat je overigens erg leuk!

Geef een reactie

