Mijn verslaving: online shopping

confessions_shopaholic_textBron afbeelding

Het internet heeft een mega aanbod aan allerlei leuke beauty, fashion en andere soorten artikelen. Nu ben ik sowieso al gek op beauty en fashion shopping maar via het internet gaat het nog makkelijker. Tegenwoordig springen ze als paddenstoelen uit de grond en bestaan er zoveel nieuwe unieke webshops dat ik soms vergeet om naar de basis terug te gaan..

Esprit is een winkel waar ik eerlijk gezegd niet heel regelmatig heen ga, vaak koop ik er een heerlijke winterjas en fijne basics zoals vestjes en bloesjes. Ik bekeek hun website en kwam tot mijn verbazing zulke leuke artikelen tegen. Een paar daarvan wil ik graag aan jullie laten zien en als ik de volgende keer in de stad kom dan zal ik deze winkel niet meer overslaan.

jassen

Als eerst klikte ik natuurlijk de jassen aan, ik ben dol op jasjes waar stukken leer in verwerkt is voor een stoere twist. En kijk wat ik tegenkwam! De eerste en de tweede zijn dit soort jasjes en ik was meteen verliefd! Daarna kwam ik bij de echte winterjassen en een parka model is nu helemaal hot en happening. Deze stoere groene kleur vind ik ook prachtig voor dit soort jasjes, heerlijk warm en trendy.

shirts broek sportbroek

Misschien niet heel winters maar hé je gaat ook uit en naar feestjes dus een leuk shirt is nooit weggelegd. De eerste kun je ook leuk combineren met het zwarte jasje die als eerst voorbij kwam (zou ik doen dan). Het tweede shirt heeft een hele gave kleur, ook een goede herfstkleur wat veel mensen goed staat. Maak het af met een mooie statement necklace en je bent klaar om uit te gaan. Oké jullie weten dat ik van leather looks hou en zelf heb ik ook al wat zwarte leren broeken gehad maar deze kleur (nummer 3)! Ik ben al zo lang opzoek naar deze groene lerenbroek, perfect match noem ik dit! Als laatst van deze reeks draait het om de sportbroek, nu het kouder wordt trek ik een lange broek aan om in te sporten of in te dansen. Deze ziet er comfy uit en heeft een leuke grijze kleur waar je goed mee kunt combineren.

shoes

Schoenen, iets wat heel belangrijk is in een vrouwen kast en wat natuurlijk niet mag ontbreken. Zelf ben ik nog op zoek naar dé zwarte laarsjes dus daar heb ik vooral naar gekeken en deze drie kwamen eruit. De eerste vind ik prachtig en zou ik vooral naar feestjes dragen. De andere twee zijn een stuk stoerder dus die zou ik ook dagelijks kunnen dragen.

koffer horlogeOké nu heeft Esprit mij overwhelmed! Ten eerste hebben ze blijkbaar koffers?! wist ik echt niet. Aankomende december ga ik 4 dagen naar London en zelf heb ik wel een koffer maar ik wil graag een lichtgewicht koffer kopen en dat is deze koffer! De twee horloges vind ik beide prachtig, de roségouden lijkt heel veel op mijn Micheal Kors horloge dus voor de mensen die MK horloges mooi vinden kijk eerst is naar deze beauty (stukken goedkoper). Zelf ben ik al heel lang opzoek naar een zwart horloge met zilveren details en serieus Esprit heeft dit weer.. Hoe kan dit? Love this watch!

Lieve bezoekers, dat ik dacht dat Esprit alleen maar basics heeft en verder niet veel bijzonders neem ik 100x terug. Deze winkel heeft mij zo verrast met bovenstaande artikelen, dat dit een vaste (web)shop is geworden voor mij. Voor alle mensen die net zo als mij dachten of denken, neem is een kijkje op de online shop van Esprit en laat je verbazen door prachtige kleding en accessoires.

Shoppen jullie vaak bij Esprit?

Dit artikel komt voort uit een samenwerking.

8 gedachtes over “Mijn verslaving: online shopping

Geef een reactie

