Catrice Liquid Metal Eyeshadow 080 & 090

Catrice Liquid Metal Eyeshadow

Deze Liquid Metal Eyeshadow van Catrice liggen al een tijdje in het schap en ik moest er zelf nog steeds een paar kopen. Zelf vind ik een metallic finish prachtig bij oogschaduw, vaak kun je er een mooie look me creëren. Nu heb ik deze twee kleuren uitgekozen die ik graag aan jullie wil laten zien en natuurlijk wat ik ervan vind.

DSC03329

De kleuren

Zelf heb ik de kleuren 080 Mauves Like Jagger (links) en 090 Nougat It Right (rechts) meegenomen. Zelf ben ik namelijk niet heel erg van de felle kleuren op mijn ogen en daarom nam ik de wat meer rustige kleuren mee. De 080 is in de kleur mauve (zacht paars) en deze vind ik prachtig! Helaas lijkt hij op de foto meer naar de zilveren kant maar in het echt heeft deze een zacht paarse kleur. De 090 heeft een intens diepbruine kleur waar je goed andere kleuren oogschaduw mee kunt combineren! Naast de kleuren vind ik het ‘golfjes’ patroon ook geweldig. Catrice heeft hier veel aandacht aan besteed en het ziet er prachtig uit. Ook vind ik de zwarte verpakking mooi. Catrice zegt het volgende: Kleuren met een hoge pigmentatie voor een buitengewone metallic glans: de zijdezachte poeder met uniek chroomeffect doet denken aan vloeibaar metaal. De maximale pigmentatie, zijdezachte textuur en intense kleur zorgen ervoor dat je ogen direct stralen. Negen metallic kleuren zijn een hoogtepunt voor elke dag, elke stemming, elke stijl.

Catrice Liquid Eyeshadow

Swatches

Die pigmentatie van deze twee eyeshadows zijn echt subliem. De kleuren zijn intens metallic en echt prachtig! Daarom make-up hoeft niet perse prijzig te zijn als je een goede kwaliteit wilt hebben. Natuurlijk zullen luxe producten ook zijn voordelen hebben maar om oogschaduw hoef je het niet te doen. Catrice is hier goed bezig want deze Liquid Eyeshadow zijn een succes. Graag zou ik er hier nog meer van halen, zoals een mooie rosekleur die ik ook zag. Wel was de oogschaduw een beetje korrelig. Misschien kun je het een beetje zien bij de bruine tint, daar wel mee oppassen want dan kun je fall-out krijgen. Verder ben ik helemaal fan van deze oogschaduw kleuren!

De Liquid Metal Eyeshadow zijn bij de Trekpleister en Kruidvat te verkrijgen voor €3,99.

Zijn deze eyeshadows al te vinden in jullie eigen stash?

9 gedachtes over “Catrice Liquid Metal Eyeshadow 080 & 090

  1. Ik heb er zelf ook eentje en ze werken echt heerlijk! Gebruik het liefst ze als highlighter (de lichte kleurtjes dan natuurlijk) maar ik moet mezelf ervan weerhouden de hele collectie te halen, haha

Geef een reactie

