Catrice Eve in Bloom Soft Duo Eyeshadow – C01 Bloomynous

01a

Eergisteren konden jullie al review van de nieuwe limited edition van Essence lezen en vandaag over het andere bugetmerk Catrice. Hun nieuwe limited edition heet Eve in Bloom en bevat ook weer verschillende producten. Zo hebben ze drie verschillende Soft Duo Eyeshadows en daarvan heb ik er één meegenomen die mij het meest aansprak.

02

Het zit in een plastic verpakking zoals we van Catrice gewend zijn en op de bovenkant staan er bloemen getekend wat zorgt voor een mooi effect. Hierboven kun je de twee kleuren bekijken die in het palletje zitten en deze heet Bloomynous en heeft nummer C01. De linker kleur is een wat lichte crème kleur en de rechter kleur is een bruin/oranje tint. Deze twee kleuren kun je heel mooi bij elkaar gebruiken of apart. Naast dit pallet heeft Catrice nog twee andere tinten in C02 Beauty Bouquet en C03 Bed Of Flowers. Het volgende zegt Catrice over deze oogschaduw palletjes: De tuin van Eden. De oogschaduwen hebben een zachte textuur en bieden intense kleur met of zonder glanspigmenten voor een natuurlijke look overdag. Dit gaan we uittesten.

03

Achterkant van de oogschaduwswatch

Jammer altijd als de foto niet zo word als ik het zelf wil! De swatches waren namelijk best goed maar op de foto komt het helaas niet zo terug als in het echt. De lichtere kleur valt bijna weg omdat het blijkbaar dezelfde kleur is als mijn hand. De donkere kleur zie je wel beter maar zoals ik het zag kwam die echt heel mooi uit!

07

Ook heb er meteen een look meegemaakt. Ik heb eigenlijk de donkerste kleur vanaf het midden naar de buitenhoek aangebracht en de lichtere kleur in de binnenkant van het ooglid. Ook heb ik de lichtere kleur iets boven de donkere kleur aangebracht om het iets meer diepte te geven. Sorry voor de eyeliner in de binnenste ooghoek maar arrggg ik ben daar zo slecht in! Deze foto heb ik uitgekozen omdat je hier het effect van de kleuren goed kunt zien.

09

Dit is een fullface van de look die ik heb gemaakt met de Duo Eyeshadow van Catrice. Ik houd persoonlijk heel erg van die naturel/aarde tinten en daarvoor is deze perfect voor. Daarom sprak mij deze ook het meest aan van de drie palletjes. De pigmentatie is hartstikke goed en er zit wel een shimmer in maar ook precies goed. Als je op zoek bent naar een matte kleur dan is dit hem niet voor je. Wel kun je mooi spelen met de twee kleurtjes, je kunt hem natuurlijk anders aanbrengen dan dat ik heb gedaan. Dit is maar even een voorbeeld zodat je kunt zien hoe het op het oog eruit ziet. De kleuren bleven trouwens heel goed zitten maar natuurlijk heb ik daaronder wel de eyeshadow base van Essence aangebracht. Verder heb ik nog niks gekocht van deze limited edition maar dit pallet spreekt mij al heel erg aan!

Deze Soft Duo Eyeshadow kun je bij de Trekpleister en Kruidvat kopen voor €3,89 kopen.

Hebben jullie al wat gekocht van de nieuwe LE Eve in Bloom van Catrice?

14 gedachtes over “Catrice Eve in Bloom Soft Duo Eyeshadow – C01 Bloomynous

Geef een reactie

