FOTD – Simple Silver Eye Look

???????????????????????????????

Vandaag heb ik een zilveren look voor jullie, nu de herfst/winter weer aan komt zetten kunnen we de glitter en glamour weer tevoorschijn halen! Een tijdje geleden kocht ik bij Kiko een intense zilveren oogschaduw. Vandaag heb ik er een simpele look mee gemaakt om met jullie te delen..

???????????????????????????????

Voor deze look heb ik twee verschillende zilver tinten gebruikt om het simpel te houden. Namelijk van Kiko nummer 229 (hier kun je de swatches nog bekijken) en van Catrice Luke SkyStalker in nummer 430. Allereerst bracht ik een oogschaduw basis aan en deze heb ik ook goed laten drogen. Daarna bracht ik de oogschaduw van Kiko aan op mijn bewegend ooglid en iets bij mijn crease. Wel liet ik mijn binnenste ooghoek vrij van deze kleur. Hier bracht ik namelijk de oogschaduw van Catrice aan die een stuk lichter is waardoor je ogen iets groter lijken. Daarnaast bracht ik nog een eyeliner aan met een kleine wing, om zo het geheel af te maken.

03

Hier boven kunnen jullie het resultaat zien. Helaas vind ik dat de kleur van Catrice helemaal wegvalt op de foto’s waardoor het lijkt alsof het maar één kleur is. Wel vind ik het een super gave kleur en kan absoluut gedragen worden als er een feestje. Voor mij persoonlijk is het niet een kleur wat ik dagelijks zal gebruiken maar voor avonden en feesten vind ik het ideaal. Als ik deze look voor een stapavond zou gebruiken dan zou ik er nog wat zwart ingooien om het geheel iets meer diepte te geven en een smokey eye effect. Voor een avondlook zijn deze kleuren perfect.

04

Fullface foto van deze look. Hieronder plaats ik welke producten ik allemaal heb gebruikt:

– Foundation Fit Me van Maybelline in de kleur 225
– Essence Match 2 Cover Cream Concealer (donkerste kleur)
– Essence All About Matt Poeder
– Bourjois Maxi Delight Bronzer in 02
– The Body Shop Vitamine E Face Mist
– Anastasia Eyebrow Powder in Brunette/Dark Brown
– Essence I love Stage Eyeshadow base
– Kiko Eyeshadow nummer 229
– Catrice Eyeshadow nummer 430
– Primark Liquid Eyeliner Zwart
– L’Oréal Mascara Double Extension Zwart
– Bourjois Color Boost Lipstick in 02 Fuchsia Libre

Gebruiken jullie vaak zilver in ooglooks?

10 gedachtes over “FOTD – Simple Silver Eye Look

Geef een reactie

