NYC Big Bold Bronzer

01

Om mijn look compleet te maken gebruik ik vaak een bronzer. Nu kun je bij verschillende budget merken hiervoor terecht, je krijgt vaak een aardige hoeveelheid voor een lage prijs. Zo ook deze NYC Big Bold Bronzer die je bij verschillende drogisterijen kunt kopen. Deze wou ik graag voor jullie uittesten omdat ik gek ben op bronzers.

02-00103

Zelf heb ik de kleur 601 ManhaTan en alleen al om het patroon wat in de bronzer is verwerkt wou ik hem hebben! Wow, dat hebben ze heel mooi gedaan. Verder ziet het er wel goedkoop uit doordat de verpakking verder van plastic is maar daar betaal je ook voor dus dit stoort mij niet. Hierdoor opent en sluit hij wel gemakkelijk. Zelf gebruik ik bronzer om licht mijn gezicht te shapen, zo breng ik het aan onder mijn jukbeen, bij mijn slapen en kin. Dit doe ik vaak voor feestjes of speciale gelegenheden. Als ik bronzer voor een dagelijkse look gebruik, breng ik het meestal alleen aan onder de jukbeenderen. Maar het is in ieder geval leuk om mee te spelen en zo kan je gezicht er wat smaller uitzien. Oké terug naar de bronzer van NYC..

04

De kleur van de bronzer vind ik precies goed, hij is namelijk niet te oranje (super belangrijk!), mooi mat en er komt niet teveel pigment vanaf als je hem gebruikt. Dit is heel handig vooral als je gaat shapen, om zo namelijk de bronzer op te bouwen. Je moet wel oppassen voor de poederigheid, ik had namelijk allemaal losse poeder stukjes op de bronzer zelf liggen. Dit komt doordat je met de kwast erover heen gaat maar bij de goede bronzers heb je hier geen last van. Bij deze van NYC dus wel, houd hier rekening mee. Het irriteert mij niet maar je moet er wel op letten, zo kan er namelijk de volgende keer als je met je kwast erover heen gaat meer poeder aanzitten door de losse poeder die er al in lag. Verder is de kleur heel mooi en perfect ook om mee te shapen omdat je de kleur langzaam kunt opbouwen.

07

Hier kun je het effect nog iets beter zien, op de fullface foto’s. Ik ben in ieder geval fan van deze mooie bronzer en hij is ook nog eens budgetproof!

De NYC Big Bold Bronzer is te koop voor €3,99 bij de Kruidvat en Trekpleister.

Gebruiken jullie zelf ook een bronzer? 

23 gedachtes over “NYC Big Bold Bronzer

  1. hij is heel erg mooi! dat hij zo poederig is vind ik wat minder. zelf heb ik dat bij mijn blush van sleek (rosegold) en dan ligt mijn hele tafel ook meteen onder de poeder omdat het zo’n klein doosje is, zo zonde!

  2. Mooie bronzer! Kende hem al door Thekatizzzle, zij gebruikt hem al een aantal jaar. Erg belangrijk om een matte te vinden. Ik gebruik zelf de matte van Essence, die heeft hetzelfde ‘probleem’ met de poederigheid maar dat vergeef ik hem.

  3. Pingback: Filmpje: Favorieten van september | Beauty x Therapy

Geef een reactie

