Dr. van der Hoog – Crazy Cupcake masker

01

Als laatste masker van de fun maskers reeks is Crazy Cupcake aan de beurt. Alle andere heb ik al een artikel over geschreven. Dus last but not least het masker die ik zelf ook als laatst uit had gekozen. Waarom?

Oké, ik heb iets met verzorgingsproducten die naar eten ruiken. Mij maak je er niet heel blij mee maar goed cupcakes zijn nou eenmaal lekker dus deze kon ik toch niet overslaan. Ook al had dit masker niet mijn voorkeur, toch wou ik deze natuurlijk ook testen! De fun maskers van Dr. van der Hoog zijn mij bijna allemaal bevallen, behalve het Glitter Glow masker en hier lees je waarom. Maar terug naar het Crazy Cupcake masker! Het masker zorgt voor een moisturizing boost, wat wil zeggen dat het je huid hydrateert. Dit zijn meestal wel fijne maskers omdat deze gewoon langzaam in je huid trekken en je er daarna weer af kunt halen. Geen maskers die hard worden, gelukkig want deze behoren niet tot mijn favorieten. Nu al een pluspunt voor dit masker! Hieronder kun je lezen wat op de achterkant staat vermeld.

02

Naast een hydraterende werking bevat het masker ook ingrediënten die ervoor zorgen dat je huid weer baby zacht aanvoelt. So far so good, aanbrengen dan maar!

04

Als ik het zakje heb opengemaakt ruik ik een lekkere cupcake geur, het ruikt prettig en niet te overheersend. Na het aanbrengen ruik ik er niet veel meer van, wat voor mij een pluspunt is. De emulsie is aan de dikke kant maar voelt erg zacht aan, fijn voor het aanbrengen! Ik heb het masker er de maximale 20 minuten op laten zitten en er daarna afgehaald met een washandje met warm water. Terwijl ik eerst niet enthousiast was over dit masker moet ik zeggen dat het toch wel een erg fijn masker is. Mijn huid voelt heel zacht aan! Of mijn huid goed gehydrateerd is kan ik niet zeggen, dit kun je natuurlijk niet meteen merken aangezien het ook een verzachtend masker is. Het voelt wel erg prettig aan en neem aan dat het de huid ook hydrateert, zoverre dat kan natuurlijk voor €1,79.

Toch wil ik dit masker zeker aanraden, zeker als je van een cupcake geur houdt en daarnaast je huid goed wilt verzorgen. Wel moet ik zeggen dat de fun maskers zijn voor een nog wat jongere huid. Deze maskers bevatten natuurlijk geen anti-aging effecten en een rijpere huid heeft vaak wat meer werkstoffen en verzorging nodig. Maar voor een zachte huid en hydratatie is dit masker ideaal!

Het Crazy Cupcake masker van Dr. van der Hoog kun je voor €1,79 kopen bij verschillende drogisterijen.
Heb jij al één van de fun maskers geprobeerd?

17 gedachtes over “Dr. van der Hoog – Crazy Cupcake masker

Geef een reactie

