Essence Sun Club all-in-one Bronzing Highlighter

01

Dit prachtige doosje is een vernieuwd product van Essence en wou ik dolgraag hebben. Ik ben dol op highlighters en bronzers. Dit is ook nog eens een 2-in-1, nog beter en functioneler. Is dit een budget topper of juist niet?

02

Kijk naar die prachtige kleuren, wow! De highlighter zie je linksboven en daarna loopt het langzaam over in de bronzer, ideaal om ze zo samen te gebruiken. Je had ze in twee verschillende kleuren en dit is de lichtste. Deze is voor blondines en lichtere huiden. Daarnaast heb je deze ook nog voor brunettes en getinte huiden. Nu ben ik zelf van nature een brunette maar mijn huid is redelijk licht. Tenminste nu we weer naar de herfst/winter gaan kan ik beter voor deze kiezen, dus vandaar. Op de achterkant staat het volgende: All-round bronzing highlighter for sparkling effects on eyes, a sun kissed tan and a shimmering glow on face and body. Perfect for lighter skin types. Apply with powder or eyeshadow brush. Dus je kan het ook als oogschaduw gebruiken maar vandaag ga ik het eigenlijk alleen als highlighter gebruiken. Wel vind ik het plastic een beetje goedkoop ogen maar wat binnenin zit vind ik prachtig. Kijk mee..

04

De swatches zijn niet veel belovend moet ik zeggen en ik heb de foto met flits hierop gezet aangezien je anders echt bijna niks zag. Hopelijk is het op het gezicht beter te zien.

05

Links is zonder highlighter en rechts is met. Ook al vind ik dat je het effect op de foto niet helemaal goed kunt zien, is het in real life echt prachtig! Wow, er komt echt veel pigmentatie van de highlighter af. Als je ruikt aan de bronzer/highlighter ruik je een heerlijke geur van kokos en voor degene die hier niet van houden: je merkt er niks meer van als het op je gezicht zit. Niet iedereen vind kokos een lekkere geur. Ik bracht het met een blush kwast aan die schuin afloopt wat ook weer heel makkelijk is met het aanbrengen.

07

Dit is nog eens een fullface met de highlighter op. Het effect vind ik prachtig en in het echt kun je het nog beter zien. Zeker mijn geld waard!

Dit product kun je kopen voor €3,59 (9 g) bij de Trekpleister en Kruidvat.

Hebben jullie deze al gespot in de schappen?

20 gedachtes over “Essence Sun Club all-in-one Bronzing Highlighter

  1. Pingback: Filmpje: Favorieten van september | Beauty x Therapy

Geef een reactie

