Tip ♡ : Webstash (webshop)

webstash01

Lieve bezoekers! Naast beauty houd ik ook van fashion en andere accessoires en ik vind het heerlijk om via internet leuke koopjes op te zoeken. Sommige webshops behoren nou eenmaal tot mijn favorieten en deze één van deze wil ik graag delen met jullie..

webstash

Zelf heb ik een collage gemaakt van alle musthaves die er voor mij uitspringen, zo krijgen jullie een beeld van wat er allemaal te verkrijgen is. Er is een diversiteit aan sieraden maar ook tassen, zonnebrillen (die met de gekleurde glazen aaahh!!!) en nog veel meer. Deze tassen sprongen er voor mij echt uit, de Céline bag heb ik eigenlijk al in het zwart maar deze is zo fijn dat een ander kleurtje ook wel leuk is. De tas met de franjes is helemaal van nu omdat je tegenwoordig alles met franjes ziet en jep wat een leuk effect geeft dat. Het Céline shirt heb ik in het wit maar als ik naar het zwarte T-shirt kijk is die eigenlijk ook wel heel erg leuk.. Oké ik laat jullie lekker kijken want ik zou alles graag willen hebben wat je hierboven kunt zien wraahhh.. Maar als je bovenstaande items leuk vind zou ik zeker aanraden om eens een kijkje te nemen op deze site, de prijzen zijn namelijk goedkoop en je krijgt een cadeautje bij je bestelling!! Via de banner die je rechts hiernaast kunt vinden van Webstash kun je  direct op de site komen (Zie: Musthaves shoppen).

xoxo Anouk

12 gedachtes over “Tip ♡ : Webstash (webshop)

Geef een reactie

