Trend: Volle wenkbrauwen

wenkbrauw-3

Allereerst sorry dat het artikel van vandaag later verscheen dan normaal maar ik had problemen met mijn internetverbinding. Dus hier alsnog het artikel van vandaag! In dit artikel ga ik het hebben over een trend die al langer bezig is maar die ik echt prachtig vind, dit zijn namelijk volle/dikke wenkbrauwen. Ik zat vaak mooie afbeeldingen hiervan te bekijken en vandaag wil ik hier een paar met jullie delen.

Op de eerste afbeelding kun je zien hoeveel wenkbrauwen eigenlijk voor je gezicht betekenen, echt enorm veel! Epileren of harsen dat moet af en toe maar oohh nooit te veel weghalen. Liever te weinig dan te veel. Mijn wenkbrauwen hebben altijd al dezelfde vorm gehad en helaas ben ik niet gezegend met hele volle wenkbrauwen maar ik ben er wel tevreden mee. Aan het eind van mijn wenkbrauwen heb ik weinig haar maar dit had ik ook altijd al als kind dus daar ben ik niet fanatiek bezig geweest met een pincet maar dat hoort nou eenmaal bij mij. Toch vind ik volle wenkbrauwen zo prachtig om te zien en nu ga ik jullie een paar prachtige afbeeldingen laten zien! Kijk mee..

01

02

Cara Delevingne is één van mijn favoriete modellen, wauw ze is zoo prachtig!! Dat blonde haar met die mooie donkere wenkbrauwen, jep ik vind haar heel mooi!

03

04

fall-ashley-olsen-400a061107

05

06

Op de twee bovenstaande foto’s is Daphne Groeneveld te zien en ze is model en komt lekker uit Nederland!

07

Megan Fox heeft een prachtige vorm van wenkbrauwen..

COS080111_047

Kim Kardashian mag ook niet ontbreken!

08

Nog een keer Daphne voor H&M.

I’m in love with this trend en daarom voor de meiden die zulke prachtige wenkbrauwen hebben, doe alsjeblieft rustig aan met het pincet want het is prachtig!
Zijn jullie tevreden met jullie wenkbrauwen?

16 gedachtes over “Trend: Volle wenkbrauwen

Geef een reactie

