Essence Sparkle Sand Effect Nailpolish: Hey, Nude

01

OPI kwam met de ‘sand’ nagellakken en budget merk Essence heeft hier slim op ingespeeld. Hiervoor had ik nog nooit eerder deze structuur nagellak geprobeerd maar nu ze heel goed betaalbaar zijn werd de verleiding om ze te kopen vele malen groter. Dus hier is Hey Nude..

05

Wauw, wauw en nog eens WAUW!! Ik weet dat ik af en toe enthousiast ben maar dit lakje slaat alles! Ik vind hem super prachtig met twee laagjes dekt hij voor mij precies goed. Daarnaast lakt hij ook nog eens superfijn en ja wat moet ik nog meer zeggen??? I love nude colors en dit ook nog is in combinatie met dat ‘liquid sand’ effect wat een prachtige finish geeft, yes i’m sold. Ook blijft de lak goed zitten (heb wel een topcoat gebruikt) wat ik mij afvroeg doordat je de structuur wel iets voelt maar het ligt niet echt op je nagel. Hierdoor heb ik er in ieder geval geen last van en blijft alles goed op z’n plek zitten. Nog een pluspunt is dat de lak ook heel snel droogt, voor de mensen die niet veel geduld hebben (zoals ik) is dit ideaal!

04

Deze Sparkle Sand lakken zijn er in drie verschillende kleuren: deze nude kleur, rode kleur en een grijze kleur. Voor €1,69 zijn ze te koop bij de Trekpleister en Kruidvat en dit is zeker je geld waard!

Wat is jou laatste nagellak aankoop?

21 gedachtes over “Essence Sparkle Sand Effect Nailpolish: Hey, Nude

  1. Pingback: Filmpje: Favorieten van september | Beauty x Therapy

Geef een reactie

