Review: Essence Glossy Lipbalms

01

Ennn guess what? Ja alweer nieuwe lipproducten! Ik weet dat ik de laatste tijd veel artikelen maak over lippenstiften/glossjes en nog meer maar ze zijn ook zo leuk! Ook deze nieuwe Glossy Lipbalms van Essence, deze kosten maar €0,99 cent!! Dus ja deze moest ik sowieso uitproberen voor jullie! Kijk mee hoe deze uitpakken..

08

Voor jullie heb ik ze allemaal meegenomen om te testen, zo kunnen jullie een goede keuze maken als je er één van wilt kopen. Wel viel me op dat er veel roze/rood tinten in zitten (vier) en twee lichtere kleuren. Ik vind de tubes er allemaal heel leuk uitzien en ze zijn klein in formaat dus ook heel erg handig om mee te nemen in je tas. Ook was ik erg benieuwd naar de verschillende geuren aangezien elk een specifieke naam heeft! Kijk mee naar alle resultaten..

collage 01 (2)

De Mint Glossy Balm bevat mooie glitters maar heel weinig kleur, dit kun je ook al zien aan de verpakking. Het geeft een verzorgd en subtiel effect en kun je bijvoorbeeld dragen als je ogen heftig zijn opgemaakt. Een mooie glitterbalsem, daarnaast ruikt deze inderdaad naar mint maar het is niet too much.

collage 02 (2)

Deze heet Berry Cupcake en dit is een mooie frambozen kleur. Wel geeft deze nog aardig wat pigmentatie af wat ik meestal niet verwacht bij lippenbaselms (Good job Essence!). Prachtige glans en de kleur maakt het helemaal af. Hij ruikt lekker zoet maar als je het op doet ruik je het daarna niet heel erg meer, wat ik best een pluspunt vind.

collage 03

Cherry brownie is de meest rode kleur die erbij zit en dit kun je goed vergelijken met de vorige. Die was echt frambozen roze en deze is wat meer naar de rode kant. Hierbij ook weer lekker veel kleur maar niet te overdreven. Ook zijn ze erg gemakkelijk om aan te brengen door het tuutje. Deze ruikt ook lekker zoet naar kersjes, heerlijk!

collage 04

De volgende iets lichtere kleur heet Strawberry Cheescake en ja sorry ik moet het weer zeggen wat een mooie kleur! Dit vind ik echt zo’n liefelijk kleurtje, hier kun je lekker safe mee spelen aangezien er niet teveel roze vanaf komt. Deze kleur kun je bij vele looks dragen aangezien deze kleur mooi naturel is.

collage 05

Dit is één van mijn favorieten van deze set lipbalms. Het heeft een lichtroze kleur met niet al te veel shimmers waardoor hij prachtig uitkomt. De kleur is niet te saai en daarnaast ook heel erg draagbaar. Deze heet Mango Icecream en ruikt ook nog eens lekker tropisch. Jep deze zit al standaard in mijn tas!

collage 06

Last but not least, Apple pie! Deze staat op mijn tweede plek en is een perfecte nude kleur met glitters. Geeft een prachtige glowy effect op je lippen en dit kun je ook dragen als je ogen wat meer zijn opgemaakt. Jeeej ik ben fan van deze wondertubes!

De geuren ruiken lekker en zijn niet te overheersend wat ik persoonlijk heel prettig vind. Of ze hydrateren vind ik moeilijk om te zeggen maar mijn lippen voelen wel erg zacht en prettig aan. Een lunch of diner zullen ze niet overleven maar daarna smeer je gewoon opnieuw een laagje op en klaar!  Deze prachtige lipbalms kosten maar €0,99 cent (ja echt waar!) en zijn te koop bij de Trekpleister en Kruidvat.

Wat is jullie favoriete kleur?

15 gedachtes over “Review: Essence Glossy Lipbalms

Geef een reactie

