Review: Essence Glow Tinted Lip Balm – 01 Light up!

01De nieuwe collectie van Essence gaat als een trein! Ook deze tinted lip balm hoort erbij, ze zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleuren en ik laat je er vandaag 1 van zien.

02

Ik heb de meest rode kleur gekocht aangezien ik normaal voor de ‘ roze’ kleuren ga, dacht ik laat ik eens wat anders kiezen. Vandaar deze rode kleur van de Tinted lip balm. Dit is nummer 01 en heet Light up. Daarnaast bestaan er nog twee lichtere versies en dat zijn 02 Glam up en 03 Brighten up (zie hieronder). De verpakking is simpel maar het heeft nog wel een leuke uitstraling door de kleur zelf. De klik dop functioneert bij mij niet helemaal perfect, het lijkt wel of die niet helemaal dicht gaat.

essence-autumn-herfst-2013-collection-tinted-lip-balm_zps0e60a294

Hieronder kun je de ‘ testresultaten bekijken’.

04

Dit is het effect op mijn lippen en ik vind dat er nog wat aardig kleur vanaf komt. Dit verwacht ik meestal niet zo bij dit soort producten omdat een lippenbalsem ook vaak lekker zacht is. Glowy is deze ook zeker, dat geeft een mooie finish! Hij voelt heerlijk zacht aan en is niet moeilijk om aan te brengen. Daarnaast overleefd hij wel een drankje maar een lunch of diner zou hij niet overleven. Denk daaraan als je deze bijvoorbeeld een etentje hebt, dan zal dit niet je beste keuze zijn. Wil je het subtiel houden voor een dagje school of werk en hebben je lippen wat verzorging nodig? Dan zou ik zeker voor deze gaan! hieronder nog een fullface foto.

05

Fullface foto met de Tinted Lip Balm. Deze getinte lipbalsem kun je kopen voor €2,39 bij de Kruidvat en Trekpleister.

Hebben jullie al kennis gemaakt met deze nieuwe producten van Essence?

19 gedachtes over “Review: Essence Glow Tinted Lip Balm – 01 Light up!

Geef een reactie

