Kiko Luscious Cream Lipstick – 517

01

Laatst toen ik in Oberhausen aan het shoppen was, kon ik natuurlijk niet wachten om bij de Kiko naar binnen te gaan. Het zijn budget producten en daarom is het zo leuk om daar tussen te neuzen en wat mee te nemen. Zo nam ik deze lipstick mee in een wel hele roze kleur, benieuwd hoe deze mij bevalt?

02

Toen ik bij de lipsticks stond dacht ik: ‘Oké Anouk je neemt er maar één mee!!’. Aangezien het zo verleidelijk is om met een hele tas make-up weer uit de winkel te komen dus ik wou niet gelijk teveel kopen. Meteen viel mijn oog op deze kleur! Ja, degene die mijn blog al iets langer volgen weten dat ik dol ben op de kleur roze, i can’t help it. Eigenlijk vond ik hem aan de ene kant te rozig (ik wil niet gelinkt worden aan één of andere barbie) maar aan de andere kant zo’n kleur had ik nog niet en wou hem dolgraag uitproberen! De swatch in de winkel destijds heeft mij overtuigd. De huls waar de lipstick inzit vind ik trouwens erg creatief en interessant. Geen standaard verpakking, hier is over nagedacht.

03

Later bekeek ik de foto’s en zag ik helaas wat velletjes op mijn lippen dus sorry hiervoor maar moet dus weer nodig mijn lippen scrubben. Dit zag ik te laat dus dit zie je op de foto’s. Maar goed dat neemt natuurlijk de pigmentatie niet weg van deze prachtige lipstick! Jup ik ben helemaal fan, van de kleur, de pigmentatie én de houdbaarheid. Ik heb hem namelijk op mijn werk gedragen en zelfs mijn lunch heeft deze kanjer overleefd. Wel heb ik het daarna iets een touch up gegeven omdat alles opvalt met zo’n kleur. Het ‘creamy’ effect vind ik ook erg mooi en geeft een prachtige glans. Hieronder nog twee fullface foto’s om het geheel beter te bekijken. Wel moet je oppassen met deze kleur lipstick. Ik denk dat als je te bruin bent en platinablond dat het echt een barbie effect geeft maar behalve dat vind ik het een toffe kleur!

07

Deze Luscious Cream Lipstick in nummer 517 kocht ik voor bij CentrO in Oberhausen. Zoals ik bij de Water Eyeshadows vermelde dat Kiko helaas niet in Nederland te verkrijgen is geld natuurlijk ook voor dit product. Maar mocht je een keer in Duitsland komen is deze winkel zeker een kijkje waard!

Dragen jullie vaak een felle kleur lipstick/lipgloss?

14 gedachtes over “Kiko Luscious Cream Lipstick – 517

Geef een reactie

