Kiko Water Eyeshadows – 201 & 229

P1070459

Laatst was ik in Oberhausen en zoals ik al vertelde in mijn shoplog van zaterdag heb ik bij Kiko twee Water Eyeshadows gekocht. Hier was ik heel erg benieuwd naar omdat ik veel goede dingen over dit merk hoorde. Vandaag kijken we naar swatches van deze prachtige eyeshadows..

P1070462

Deze twee kleuren heb ik meegenomen, ik had ze geswatcht in de winkel en vond deze kleuren prachtig uitkomen. Daarnaast waren er nog wel veel meer kleuren maar ik wou er eerst twee meenemen om te testen. Dat patroon.. wooww! Ze zien er echt super tof uit en daarom wou ik ze snel uitproberen!

P1070467

Dit is nummer 229 en is een grijzige tint waar veel shimmer inzit. Het is ook een koele kleur waar je mooie smokey eyes mee kunt maken.

P1070479

Dit is weer een hele lichte tint vergeleken met de vorige. Dit is nummer 201 en is een lichtroze kleur, deze kleur zou ik ook vaker bij verschillende looks kunnen gebruiken.

P1070555

P1070552

En tadaaa dit zijn de swatches van deze prachtige kleuren. Natuurlijk zijn het twee zeer verschillende kleuren maar daarom vind ik het juist leuk om ze naast elkaar te swatchen. De lichtroze tint is zacht en liefelijk waar ook een subtiele glitter inzit. De grijze koele kleur heeft een prachtige finish en hier zit ook iets meer glitter in. Wauw ik vind ze beiden echt prachtig en ga ze ook zeker gebruiken. Natuurlijk zal ik de grijze iets minder vaak gebruiken omdat dit een zwaardere kleur is die ik meer zal gebruiken voor een avondlook. De lichte kun je ook mooie combineren voor een look wat je zowel overdag als in de avond kunt dragen.

Helaas is Kiko niet te koop in Nederland maar wel bij onze buren in Duitsland. Deze Water Eyeshadows kun je bij Kiko shops kopen en deze kosten €8,90 per stuk.

Gebruiken jullie vaak oogschaduw?

14 gedachtes over “Kiko Water Eyeshadows – 201 & 229

  1. Oh wauw, vind ze beide erg mooi! Wilde eigenlijk alleen nummer 201 zeggen, maar 229 is ook erg mooi en voor vele looks geschikt. Je schrijft erg duidelijke en leuke reviews en je blog ziet er super uit, ik volg je vanaf nu via Bloglovin!

  2. Pingback: Kiko Luscious Cream Lipstick – 517 | Beauty x Therapy

  3. Pingback: FOTD – Simple Silver Eye Look | Beauty x Therapy

Geef een reactie

