Catrice Lip Colour Pen – Limited Edition Glamazona

01

Mijn liefde voor de lippennen van Bourjois is groot en daardoor ben ik steeds opzoek naar nog meer van dit soort ‘chubby sticks’ en overal kun je ze vinden. Nu kwam Catrice met een limited edition versie die Glamazona heet en bracht hierbij twee lippennen uit. Nu heb ik er eerst één gekocht en vandaag laat ik jullie zien of dit een succes is ofniet..

02

Ik heb gekozen voor de roze variant, ze hadden deze ook nog in een rode kleur maar aangezien ik roze vaak iets mooier vind koos ik voor deze. Het product vind ik er leuk uitzien met een soort panter printje dat rondom de pen loopt. Wel vind ik de kleur zwart nog erg donker voor deze tijd van het jaar maar daardoor komt de roze kleur goed uit de verf! Ook kun je het onderste gedeelte draaien zodat de lippen naar boven komt. Het volgende staat erop: Lip kleur die subtiel smelt op de lippen, geeft kleur met een glanzende afwerking en hydrateerd de lippen. Tijd voor de test of ik het hiermee eens ben..

04

Die kleur! Wooh dat had ik er niet van verwacht maar de kleur komt perfect overeen. Hij smeert heel fijn net als alle andere lippennen en de pigmentatie is helemaal top. De glans is ook prachtig en mijn lippen voelen zacht. Of het ook meteen hydrateerd kan ik natuurlijk niet meteen merken maar het voelt wel heel zacht en prettig aan. Hij bleef ook aardig lang zitten ook al moet je hem na ongeveer 3/4 uur wel bijwerken maar dat is omdat ik dat persoonlijk mooier vind. Het had niet gehoeven maar dan is de glans er wel grotendeels af. De kleur blijft erg lang zitten, love it! Hieronder nog een kleine fullface foto.

P1070519

Deze lip colour pen van Catrice zijn tijdelijk verkrijgbaar voor €4,99 bij de Trekpleister of de Kruidvat.

Zijn jullie ook fan van lip colour pennen?

7 gedachtes over “Catrice Lip Colour Pen – Limited Edition Glamazona

Geef een reactie

