Statement Necklace van Club Manhattan

CM951F00C-104@1_1Weten jullie nog dat deze ketting tussen mijn ‘Wanna haves’ stond?? Na veel geduld heb ik exact deze kunnen kopen!! Hier ben ik natuurlijk zo blij mee dat ik hem wil delen met jullie..

P1070505

Bij de webshop welikefashion.com heb ik vaker wat besteld en ik ben lid van hun nieuwsbrief. Vorige week kreeg ik deze dus weer en hier stond iets in over statement necklaces dus ik denk oohh misschien hebben ze mijn ketting wel weer binnen. En ja hoor hij was restocked, de ketting van het merk Club Manhattan!! Dus meteen besteld alleen was dat pas op een vrijdagavond waardoor ik hem dinsdag pas binnen kreeg. Aangezien je voor een bepaalde tijd moet bestellen wil je het de volgende dag in huis hebben (op werkdagen). Maar het maakte mij allemaal niet uit ik had hem in ieder geval besteld en kreeg hem met een paar dagen thuis! Eigenlijk draag ik zelf heel weinig kettingen maar af en toe vind ik het prachtig en van deze was ik al heel lang fan. Ook heb ik er meteen een paar foto’s van geschoten, hij is prachtig..

P1070506

P1070507

Morgen komt er nog een shoplog online waarbij ik deze ketting draag dus dan kunnen jullie hem ook nog eens ‘reallife’ zien..
Deze ketting kocht ik bij deze webshop voor €29,95.

Dragen jullie zelf vaak een ketting of juist niet?

11 gedachtes over “Statement Necklace van Club Manhattan

Geef een reactie

