Mijn favoriete Summer nagellakjes..

front summerpolish
Ook al is de zomer(vakantie) echt bijna voorbij, wil ik alsnog mijn favoriete zomer nagellakjes met jullie delen. Welke heb ik het meest gedragen en welke kleuren schreeuwen echt om de zomer?

summerpolish
Yes I know, het zijn er aardig wat maar ik kon echt geen meer weg doen! Deze heb ik allemaal veel gedragen deze zomer en behoren dus bij mijn favorieten. In het algemeen zijn het allemaal felle frisse kleuren die ik gebruikt heb. Daarnaast heb ik ook weer juist neutrale kleuren gebruikt zoals wit en crème. Tot mijn verbazing zitten hier niet de beroemde caviar, sand of crystal nails bij, het zijn doodnormale kleurlakken!

02

De eerste lak (begin aan de linker kant) is van Catrice 030 Meet me at Coral Island wat dus een gave koraal kleur is. De tweede lak is van OPI en heet Gargantuan Green Grape wat ik een mooie mint kleur vind hebben. De derde lak is van Bourjois en deze heet Green Fizz in nummer 27 een heerlijk groen appel kleurtje! De vierde lak is van Barry M en heet Peach Melba nummer 318. De vijfde lak is van Essie en heet Blanc wat weer heel typisch is voor de witte kleur, die tevens goed dekt. De laatste lak op deze rij is van Supertrash en heet Coral Red.

03

Deze twee lakken heb ik toch het meest gedragen. De kleur van de Barry M vind ik prachtig alleen persoonlijk vind ik dat deze vreselijk lakt maargoed de kleur maakt alles goed. Die van Bourjois vind ik een heerlijke zomerse kleur hebben en deze lakt heel makkelijk!

04Dit zijn de andere lakken die ik aan jullie wil laten zien en deze zijn toevallig allemaal van Pupa. De eerste is de nieuwe Gel lak waar ik laatst ook een review over heb geschreven, hij heet Juicy Mango nummer 034. De tweede en de derde lak van deze rij zijn twee holografische lakken (Lilac en Skyblue). De vierde is een crème parelmoerige lak wat uit een limited editionv kwam (Golden Dream) en de laatste is een felroze lak (kleur Fuchsia) die heerlijk zomers is!

05

Van de Pupa nagellakken is deze toch echt mijn favoriet! Dit zijn nieuwe lakjes van het merk en hebben een super mooie gel finish waarbij je verder niks nodig hebt zoals een UV lamp. Natuurlijk blijft het minder lang zitten maar wow! De dekking is prachtig en het kwastje lakt echt super fijn! Yes dit is een blijvertje…

Wat is jullie favoriete zomerse kleur voor op de nagels?

10 gedachtes over “Mijn favoriete Summer nagellakjes..

Geef een reactie

