La Prairie Bronzing Powder

001
Een hele tijd terug kocht ik deze bronzing powder van La Prairie. Eigenlijk gebruik ik hem veel te weinig.. Maar waarom had ik hem dan gekocht? Ik ging hem gebruiken en zag weer in waarom ik hem had gekocht!

002
La Prairie is een pracht merk met een aardig prijzig assortiment. Toen ik een tijd terug bij de Douglas was (voor een ander product ofcourse) bracht de visagiste deze poeder aan en ik was direct verkocht! Ook zat er nog wat korting op wat het nog aantrekkelijker maakte! De reden dat ik hem zo weinig gebruik is vooral dat ik er heel zuinig mee wil zijn.. Maar dit resulteert in dat ik hem echt bijna nooit gebruik en dit vind ik zonde! Ik heb zelfs nog de originele verpakking die eromheen zat laten zitten. Jep op zulke prachtige producten ben ik heel zuinig en ga ik niet slordig mee om. Als je hem uit de verpakking haalt zit de bronzing powder ook nog in een fluwelen hoesje. Ja de verpakking is prachtig en luxe. De kwast die je kunt gebruiken om de poeder aan te brengen is super zacht en fijn in gebruik. Zelfs hier heb ik nog de folie om!! Maar goed na zo’n lange tijd dat ik het product niet had gebruikt wil ik toch weer zien waarom ik nou zo graag deze bronzing powder wou hebben..

003

Nog eens de mooie kwast.. Plus hier kun je de bronzer makkelijk mee aanbrengen, heel licht voor een subtiel effect of je kunt het juist iets zwaarder aanzetten. Handig!

P1070357

De kleur is redelijk donker maar prachtig om mee te shapen! Er zitten miniscule glitters in maar eigenlijk zie je deze niet terug, wat ik super fijn vind! Ik heb een hekel aan bronzers waar te veel glitters in verwerkt zijn.

004

Op deze bovenstaande foto’s kun je zien hoe ik hem gebruik. Dat is bij de jukbeenderen, voorhoofd, kin, neus en onder de kaaklijn. Het kwastje wat erbij zit is fijn in gebruik maar ik gebruik ook vaak mijn kwast van Real Techniques (Contour brush) om mee te shapen. Het effect vind ik prachtig en niet too much! Nu weet ik weer waarom ik deze bronzer had aangeschaft en hij ruikt ook nog is heerlijk!! Kan het niet verwoorden waarna maar het ruikt in ieder geval prettig. Zonde om zo’n mooi product niet te gebruiken dus voortaan pak ik deze er veel sneller bij.

Ik heb even opgezocht hoeveel die nu kost bij de Douglas aangezien ik deze al een half jaar terug heb aangeschaft. De prijs anno nu is €56,- bij de Douglas.

Gebruiken jullie vaak een bronzing powder?

14 gedachtes over “La Prairie Bronzing Powder

Geef een reactie

