Sigma oogschaduw

oogschaduw
Alweer een tijd geleden bestelde ik bij Sigma een aantal kwasten, die mij overig uitstekend bevallen. Daarnaast kreeg ik een pallet met drie verschillende oogschaduw kleuren, alleen ik kwam erachter dat ik ze nog nooit had gebruikt of iets! Ik was heel benieuwd of de oogschaduw producten mij net zo goed bevielen als de kwasten…

001
Het zijn drie verschillende kleuren uit drie verschillende soorten palletten die Sigma verkoopt. Dus van elk pallet zit er één kleur in. Hierdoor heb je van alles wat en kun je kijken of het je aanspreekt. Qua pigmentatie kan het bij oogschaduw nog wel eens verschillen dus daarvoor gaan we swatchen!

DSC02999Zo kun je zien dat er een diversiteit is aan kleuren, de paarse (rechter) is namelijk redelijk mat en zonder shimmers. Terwijl er in de gouden heel veel shimmer in zit, wat meestal ook het mooiste is met de kleur goud. De pigmentatie vind ik best goed, het verschilt wel per kleur zoals je kunt zien. Ook al is de meest linker een lichte kleur, deze moet volgens mij iets beter gepigmenteerd zijn. Over het algemeen vind ik het stuk voor stuk mooie kleuren en kun je hier een prachtige ooglook mee maken. De gouden kleur zou ik meer voor een avond look bewaren en de paarse en lichte kleur kun je zowel overdag als in de avond gebruiken.

De palletten zijn 39 dollar per stuk en ik heb ze nog niet echt eerder op een Nederlandse webshop gezien. Wel verkoopt de Boozyshop kwasten van Sigma maar zover ik weet niet de make-up ervan. De kwasten heb ik zelf besteld bij de originele site van Sigma, wat helaas wel helemaal uit Amerika moet komen. Qua pallet vind ik Bare het mooist, dit is het pallet waar de gouden kleur ook inzit. Op de site kun je precies zijn welke kleuren er nog meer inzitten (8 kleuren in 1 pallet).

Kennen jullie Sigma?

12 gedachtes over “Sigma oogschaduw

Geef een reactie

