Filmpje How to: Krullen maken met een stijltang

IMG_2183
Krullen maken met een stijltang, voor mij duurde het even voordat ik het trucje  onder de knie had maar nu lukt het heel goed. Daarom wil ik jullie laten zien hoe ik krullen maak met behulp van een stijltang. Kijk mee hoe ik dit doe..

Bedankt voor het kijken en laat me weten wat je ervan vond!
Hieronder nog een foto van hoe de krullen er de dag erna eruit zagen..
IMG_2164
xoxo Anouk

8 gedachtes over “Filmpje How to: Krullen maken met een stijltang

Geef een reactie

