Laatst bekeken films..

front
Jep it’s lazy sunday! Tijd voor wat leuke films aangezien het weer niet geweldig wordt vandaag. Graag deel ik de films die ik de afgelopen maand heb bekeken en wie weet zit er wel een leuke film voor jou tussen..

the-impossible-movie
The Impossible

Laten we maar beginnen met meteen één van de heftigste films die ik heb bekeken. Nee, het is niet heel erg eng maar gewoon ontroerend. The Impossible gaat namelijk over de tsunami van 2004 en de film speelt zich af in Thailand waar vele doden vielen. Het is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een gezin en het is echt een ontroerende film. Wel prachtig maar ook heftig. Dus heb je zin aan een luchtige film? Sla deze dan even over. Maar ben je hier benieuwd naar, is hij dubbel en dwars het kijken waard.

gi_joe_retaliation_ver25_xlg
G.I. Joe: Retaliation

Dit is de tweede film van G.I. Joe maar eerlijk gezegd heb ik nooit de eerste gezien. Mijn vriend wou deze graag zien en ik ben niet vies van een beetje actie. Het is wel weer standaard dat de helden weer de bad guys achterna gaan (en andersom) maar ik vond hem leuk om naar te kijken en er speelt hier en daar ook nog wat mannelijk schoon in (denk aan Channing Tatum of Dwayne Johnson)..

croods
The Croods

Ik ben DOL op animatie films! Yes, ik vind ze super leuk om naar te kijken en wauw met al die technologie van tegenwoordig kunnen ze zoveel. Dus The Croods een nieuw verschenen animatie film van Dreamworks en alles ziet er weer zo gaaf uit. Het gaat over een familie holbewoners die eigenlijk nooit hun grot uitkomen maar er gebeurd iets waardoor dit wel zou moeten. Hierdoor gaat er een hele nieuwe wereld voor ze open. Genoeg humor maar ook spanning kun je in deze film terug vinden. Zeker een aanrader!

fastfurious6movie
Fast & Furious 6

Dit is al de zesde film en toch móet ik hem gewoon zien. Terwijl de meeste films wel een beetje op elkaar lijken maargoed ik heb hem gezien. In deze film moeten ze de politie/fbi helpen om andere bad guys te pakken, aangezien ze het ‘slechte pad’ de vorige (5) film hadden afgesloten en nee nu zijn ze dus nog niet klaar. Maar nu staan ze dus wel aan de goede kant. Ach het is altijd veel actie, geluid en auto’s ofcourse. Het verhaal is niet heel denderend maar ik vind de spelers een leuke klik hebben en gelukkig speelt bijna het hele team van film 5 er weer in! Zeker een leuke film om een keer te zien maar deze film is ook zeker geen must.

despicable-me-2-2
Despicable me 2

Ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken als animatie fan! Echt ik vond de eerste ook al zo geweldig maar de tweede vind ik net zo goed. Prachtige effecten en dat verhaal echt waar hoe komen ze ook op sommige dingen! Super grappig en voor iedereen een aanrader die van animatie houdt!

Welke films hebben jullie als laatst bekeken?

9 gedachtes over “Laatst bekeken films..

Geef een reactie

