Catrice Ultimate Colour – 240 Hey Nude

01

Afgelopen dinsdag schreef ik een artikel over mijn favoriete lipgloss. Naast verschillende glossjes heb ik natuurlijk ook een stash met lippenstiften. Laatst heb ik een nieuwe van Catrice gekocht in een mooie neutrale kleur. Zelf was ik wel heel benieuwd naar deze budget lipstick! Word dit één van mijn nieuwe favorieten?

In de shoplog van laatst konden jullie zien dat ik deze lipstick had gekocht bij het Kruidvat. Nummer 240 Hey Nude van Catrice Ultimate Colour lipsticks. Nu was ik wel heel erg benieuwd of dit wel een lipstick is voor mij aangezien ik meer van de gloss ben. Dit omdat een lipstick bij mij heel snel droog wordt, maar dit is natuurlijk niet bij alle dus vandaar de test!

02

Ten eerste vind ik de lipstick er simpel maar mooi uitzien, de zwarte kleur zorgt voor een klassiek uiterlijk. Als je de dop eraf haalt vind de lipstick er echt prachtig uitzien! Precies de kleur die ik zocht in ieder geval, ook staat er Catrice op wat ik ook leuk vind staan. Nou aanbrengen dan maar..

05

De kleur vind ik prachtig, wat ik ervan verwacht had ook! Het is dus een Nude kleur met een heel iets licht roze ondertoon. Pigmentatie ziet er goed uit, glanst mooi en hij is lekker romig met het aanbrengen maar ook weer niet te. Ik heb de lipstick een paar uur opgehouden en ongeveer na 3 uur was hij wel echt bijna weg maar 3 uur vind ik ook voldoende. Alleen de lipstick werd wel aardig droog, al na een half uur kon ik het voelen. Dus dat vind ik wel een beetje jammer maargoed verder vind ik het een prima product en als je een nude kleur zoekt is deze echt prachtig!

Hey Nude van Catrice kun je bij het Kruidvat kopen voor €3,99.

Gebruiken jullie zelf al lipsticks van Catrice?

10 gedachtes over “Catrice Ultimate Colour – 240 Hey Nude

Geef een reactie

