MAC Cream Colour Base – Shell

mac front2
Dit product is eigenlijk bedoeld als een soort creamy oogschaduw maar ik gebruik hem als highlighter. Waarom? Dat laat ik je in deze blogpost zien!

mac22
Voor de zomermaanden gebruik ik graag creamy producten, deze blijven namelijk langer zitten in dit warme weer dan de producten in poeder vorm. Begin mei heb ik deze bij de MAC store gekocht in Amsterdam. Deze highlighter heeft mijn hart gestolen! Step aside Albatross.. Oké ik geef toe als je hem in het eerste opzicht bekijkt ziet ie er niet heel bijzonder uit. Maar één swatch op mijn arm en ik was verkocht. Het heeft weinig kleur waardoor ik hem dus mooi kan gebruiken als highlighter en wauw hij is super mooi. Je hebt maar heel weinig product nodig en hij blijft dus goed op zijn plek zitten. Ideaal als je een avondje uitgaat of gedurende je gehele werkdag. Ik breng graag wat product aan op mijn jukbeenderen en op mijn wenkbrauwbot.

swatch

Op de swatch kun je de kleur al beter zien maar hier lijkt hij nog best dikkig. Op het gelaat breng ik het ook een beetje kloppend aan zodat je niet teveel op je gezicht krijgt en zo makkelijk kunt verdelen. De MAC Cream Colour Base in de kleur Shell kocht ik voor €18,50 wat ik nog een redelijke prijs vind. Vooral omdat ik weet dat het een super fijne highlighter is. Voor oogschaduw heb ik hem trouwens nog nooit gebruikt omdat het iets te licht en te shiny is. Hieronder foto’s waar ik de highlighter draag.

macface

Nog een close-up waar jullie het resultaat nog beter kunnen zien..

maccloseup

Deze Cream Colour Base is te verkijgen bij de MAC counters en de stores en is te koop voor €18,50.

Wat is jou favoriete highlighter voor in de zomer?

8 gedachtes over “MAC Cream Colour Base – Shell

Geef een reactie

