Dior Addict Ultra Gloss Pearl 257

frontLipgloss, ik houd ervan! Af en toe gebruik ik een lippenstift maar mijn favoriete lipproduct is toch een lipgloss. Nu weet iedereen dat je deze in verschillende soorten en maten hebt maar ik wil toch mijn alltime favorite met jullie delen..

023
Dit is de Dior Addict Ultra Gloss Pearl in nummer 257, ja een hele mond vol. Sinds vorig jaar oktober heb ik deze in mijn bezit, ik ging voor een ander product naar de Douglas en dan maken ze je nog even extra mooi met andere producten. Iedereen kent het wel en ja toch had ik heel wat meer gekocht dan waarvoor ik eigenlijk kwam. Maar goed tot op de dag van vandaag ben ik super blij dat ik deze lipgloss wel heb meegenomen. I love nude colours! Tenminste qua make-up zoals: oogschaduw en lipkleuren. Natuurlijk niet altijd, af en toe vind ik het ook mooi staan om een felle rode of roze lipstick op te doen maar in het algemeen gebruik ik toch meer nude kleuren. Deze lipgloss is hiervoor perfect! Als je van glans en (subtiele) glitters houd in een lipgloss die NIET plakt, is dit je new BFF! Kijk mee waarom ik verslaafd ben aan dit lipproduct..

op lippen
De onderste afbeelding is iets bewogen maar kun je het ook nog wel redelijk zien! Nog meer pluspunten: duurzaam in gebruik. Ik heb hem dus sinds vorig jaar oktober en nu merk ik dat er niet meer zoveel gloss uitkomt helaas.. Maar dit vind ik nog vrij lang aangezien ik weet hoe VAAK ik hem heb gebruikt!! Omdat het zo’n neutrale kleur is die niet te veel opvalt heb ik hem echt super vaak opgehad. Eigenlijk het enigste nadeel wat ik mij kan bedenken is de prijs. Ja, aan Dior producten zit meestal een ander prijsje dan aan een Essence of Catrice product maar hier heb ik het ook echt voor over. Deze kocht ik bij de Douglas voor €29,50. Dit is inderdaad even slikken voor een lipgloss maar ik ben verslaafd aan dit product, als deze straks op is koop ik hem zeker opnieuw. Hieronder nog een fullface foto!

fullface
De focus ligt op de lippen haha, hierbij had ik nog helemaal geen mascara op dus nu weet je wat er mist!

Wat gebruiken jullie liever: lipstick of lipgloss?

12 gedachtes over “Dior Addict Ultra Gloss Pearl 257

  1. Wauw, die is echt heel erg mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

