Filmpje: Shoplog (H&M, Zara, ICI Paris XL, Kruidvat & 24 cases)

P1070309
Vorige week heb wat geshopt bij verschillende winkels en dat wil ik graag aan jullie laten zien. Hiervoor heb ik een filmpje opgenomen dus klik snel verder!


Laat me weten wat jullie ervan vinden!

xoxo Anouk

chanel hoesje

Zoals ik in het filmpje zei, nog een foto van mijn iphone 5 met het hoesje. Het Chanel hoesje vind ik helemaal geweldig en staat ook nog is super leuk!

10 gedachtes over “Filmpje: Shoplog (H&M, Zara, ICI Paris XL, Kruidvat & 24 cases)

  1. Leuke shoplog! De topjes van H&M vind ik heel mooi en makkelijk om te combineren. Naar de foundation van Catrice ben ik erg benieuwd. Heb er al heel wat goeds over gehoord maar heb hem zelf nog niet gehad x

  2. Het shirt wat je aan hebt, vind ik eigenlijk ook wel super! Doe je ook mee met de winactie op mijn pagina. Ik verloot 3 zilveren kettinkjes van Bijou Brigitte (te vinden in de zijbalk van mijn pagina)

    Liefs,

    Maria

  3. Pingback: Catrice Ultimate Colour – 240 Hey Nude | Beauty x Therapy

Geef een reactie

