Dr. van der Hoog – Big Fun Bubblegum Masker

big_fun_bubblegumIt’s sunday!! Op deze dag heb ik meestal de tijd om een lekker masker uit te proberen, als ik niet hoef te werken in ieder geval. En vandaag is zo’n heerlijke zondag.. Dr. van der Hoog, ik heb er al twee voorbij laten komen en ik wil ze alle vier gaan testen dus vandaag het Big Fun Bubblegum moisturizing masker!

P1070297

Tot nu toe vond ik het tequila masker het lekkerste van deze serie maar ik was ook heel erg benieuwd naar dit masker. De reden dat ik deze maskers allemaal wil testen is eigenlijk omdat ze er zo leuk uitzien! Je krijgt twee maskertjes voor de prijs van €1,79 wat ik goedkoop vind! Oké even kijken wat het masker beloofd: Het masker op basis van amandelolie, macadamia- nootolie en pinksterbloemolie is rijk aan vetzuren. Die laten je huid weer lekker zacht aanvoelen. Aloe vera kalmeert en meloenextract hydrateert je huid. Panthenol zorgt voor het natuurlijk herstel van je huid. Klinkt weer goed en de ingrediëntenlijst ziet er ook goed uit, Wel zit er parfum in. Tijd voor de test! Ik breng het masker aan met mijn foundation kwast van Sigma.

aanbrengen
Hmmm het ruikt echt naar die zoete kauwgom van bubblicious vind ik! Eigenlijk vond ik het idee van kauwgom op je gezicht niet heel fijn maar ik vind hem best lekker ruiken en als het masker er eenmaal opzit merk ik eigenlijk nog vrij weinig van de geur. Het masker is heel prettig om aan te brengen, lekker zacht en creamy. Ik heb het bijna 20 minuten laten zitten en ik heb voor en nadelen ondervonden. Als eerst ging het masker een klein beetje tintelen in het begin terwijl het een kalmerend masker is? Ik heb geen gevoelige huid dus heb hier normaal niet snel last van dus dat vond ik een beetje vreemd. Daarnaast ging het na 15 minuten een beetje trekken maar dit kan er natuurlijk bij horen dit vond ik niet erg! Na bijna 20 minuten haalde ik het masker met water eraf wat vrij gemakkelijk ging! Daarna voelde mijn huid echt super zacht! Of het echt gehydrateerd is kan ik niet zeggen maar het gaf wel een gezonde glow in ieder geval.

voortijdensna
Het masker vind ik over het algemeen prettig, het heeft een lekkere geur en je gezicht voelt daarna zacht aan. Toch was het masker bij mij niet heel kalmerend, ik werd wat rood en begon te tintelen. Maar dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen het geval te zijn. Voor €1,79 zijn ze al te koop bij de Etos dus een leuke prijs om het zelf eens uit te proberen!

Hoe vaak gebruiken jullie een maskertje?

5 gedachtes over “Dr. van der Hoog – Big Fun Bubblegum Masker

  1. Is zeker een fijn masker dit! Bij mij tintelde hij ook op het begin. Dat is wel een minpunt, maar verder heel fijn! P.s: leuke blog heb je! Ik volg je via Bloglovin meis! <'3 Xxx

Geef een reactie

