Photo Diary #2 Juli

IMG_1935Jeetje wat is deze maand weer snel gegaan! Ja dat ligt deels aan dat ik op vakantie ben geweest maar daarna is de tijd ook super snel voorbij gegaan. In deze Photo Diary staan dus vooral foto’s van mijn vakantie en natuurlijk wat ik in Nederland verder heb gedaan. Kijk snel mee..
IMG_1706Voor degene die het nog niet wisten, ik vloog begin Juli naar het mooie eiland Kos samen met mijn zus! Het was echt een relax vakantie omdat ik eigenlijk niet zou gaan maar ik kon toch nog vrij krijgen. We zijn hier 11 dagen geweest en het was echt super! Dit was het uitzicht van ons balkon, jaa de zee! We hadden een appartement gehuurd wat echt heel groot was voor ons tweetjes. Het was een twee kamer appartement met een grote badkamer plus KINGSIZE balkon.. Heerlijk! We zaten ook lekker centraal, met ongeveer 8 minuutjes was je in het centrum waar alle restaurantjes zaten en natuurlijk de beruchte ‘barstreet’. We hebben het heel erg naar onze zin gehad en Kos is zeker een aanrader voor menig vakantieganger!

IMG_1937Wat deden we op Kos? Ja eigenlijk heb ik vooral eet, drink en relax foto’s hahaha.. Het Griekse eten was echt heel erg lekker en ik als uber sushi liefhebber moet de plaatselijke sushi tent ook proberen en ook dit was heel erg lekker (ook al ziet mijn hoofd er niet zo uit).

IMG_1508Yeaahh Blogazine met mijn favoriete bloggers, heerlijk gelezen op het strand!

beach tigakiYep op dit mooie strandje;) Dit was een strandje iets verderop (15 km fietsen) maar dit was zo chill hier. Iets rustiger dan bij Kos stad zelf maar het belangrijkste er waren hier heel weinig kiezelstenen! Wat echt pijnlijk kan zijn en nee ik koop gewoon geen waterschoenen sorry! Dus dan maar lekker een eindje fietsen en hier neer ploffen!

IMG_1905Dit was wel een heel grappig moment! In de elf dagen dat we in Kos waren is de stroom in de gehele stad wel 4 keer uitgevallen en bij bovenstaande foto was het de eerste keer dat we dat meemaakten. Deze tent midden in Kos stad had echt de heerlijkste wafels waar we vaak gingen eten. Het was best grappig om te zien, overal was alle muziek uit en pikkedonker! Overal werden kaarsjes neergezet en dat was ook nog eens heel gezellig.

IMG_1622Hier zitten mijn zus en ik in onze buggy die we op het eiland hadden gehuurd om lekker rond te crossen. Kos is een vrij klein eiland dus dat heb je echt wel met een dag gezien. Echt heel leuk, zo kwamen we nog eens bij strandjes die je anders nooit had gezien! Super leuke ervaring!

IMG_1684Haha ja dat was wel weer hilarisch, ik ben namelijk helemaal vergeten om outfit foto’s te maken en toen kwam ik deze tegen op mijn telefoon. Ik had namelijk kledingcrisis en ik wist totaal niet wat ik aan wou.. Dus ik zei tegen mijn zus dat ze even een foto moest maken maar niet met mijn hoofd erop (want die stond op onweer door die kledingcrisis). En ja hoor mijn hoofd staat erbij op, heel erg charmant (uhum) gelukkig is de foto wazig haha. Maargoed dit is in ieder geval één outfit foto!

IMG_1672Ook zijn we nog een dagje naar Bodrum (Turkije) geweest, dit was ook heel gaaf! Alleen was het hier wel een stuk warmer.. Ja je vraagt je af hoezo? Aangezien Kos en Bodrum zo dicht bij elkaar liggen. Dit is omdat Bodrum bestaat uit meerdere baaien en hier is vrijwel geen tot nauwelijks wind te vinden. Daarom is de temperatuur een stuk hoger!

IMG_1831Back home in Holland! Wauw wat een mooi weer, we kwamen een keer zonder regen terug in Nederland dat heb ik nog niet vaak gehad. Met het warme weer eet ik het liefst Galia meloen, heerlijk!

1073063_10201211835793830_2119519125_oDit was op een feestje van een vriendin van mij, ze was jarig! Het was super gezellig en zijn daarna nog even de stad in geweest.

1069162_10151718007869660_411856072_nAlweer eten! Dit keer met mijn schoonfamilie en was super gezellig. Ik had eerst gewerkt in de hitte en kon daarna lekker aanschuiven:)

IMG_1934Het laatste weekend van Juli had ik een paar verjaardagen en dit was een outfit wat ik bij één verjaardag aanhad. Het is een zwarte jumpsuit met brede pijpen, hierbij droeg ik zilveren accessoires.

IMG_1933IMG_1903Van de week ben ik langs mijn lieve nichtje geweest. We zijn naar de speeltuin geweest en ze had zoveel lol! Zo leuk om te zien altijd!IMG_1928IMG_1930Afgelopen dinsdagavond ben ik uit eten geweest met mijn vriend, en ja hoor weer sushi! Er zit namelijk een nieuwe sushi tent in Enschede waar ik woon en deze wou ik zeker uitproberen. We hebben heerlijk gegeten en gekletst. Helaas regende het pijpenstelen toen we naar buiten gingen.. En nee daar was ik niet op gekleed.. Dat was weer een hilarisch moment!

IMG_1931Gisteren (de laatste dag van Juli) ben ik lekker gaan hardlopen, de afgelopen tijd heb ik dit helaas geminderd doordat het zo warm was. En gisteren was het heerlijk koel dus heb lekker een eind hardgelopen!

Toch heb ik niet heel veel foto’s van na mijn vakantie omdat ik nu ook fulltime werk aangezien ik nu niet naar school hoef. Dus nu werk ik lekker in de schoonheidssalon, super leuk!

Hebben jullie ook een leuke maand gehad?

8 gedachtes over “Photo Diary #2 Juli

Geef een reactie

