Mijn favoriete haarproducten

bigstock-Healthy-Hair-26539199Hello healthy shiny hair! Ja helaas zullen we ons haar nooit zo krijgen als deze mooie advertorials voor glans shampoos.. Maar we kunnen ons haar wel goed verzorgen om het zo gezond mogelijk te houden. Op deze markt kun je talloze verschillende producten vinden. Hieronder kun je lezen welke ik gebruik en wat ik er nou precies zo fijn aan vind.

DSC02813Dit zijn ze dan! De producten die ik gebruik nadat ik mijn haar heb gewassen. Ik vind het heerlijk om mijn haren lekker te verzorgen en de producten die hierboven op de foto staan vind ik super fijn. Ik zal stuk voor stuk uitleggen waarom.

DSC02815Deze eerste twee producten komen een beetje overeen. De linker spray is van HealthySexyHair en dit is een leave in conditioner waar soja en cacao in zitten. Ik vind deze persoonlijk lekker ruiken en een spray is natuurlijk heel handig in gebruik. Het is een verzorgende en vocht inbrengende leave-in conditioner welke het haar beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf door het haar te voorzien van soja- en meervoudige tarweproteïnen. Deze conditioner verzwaart het haar niet en bevat een UV filter. Je sprayt het op handdoek droog haar en daarna kun je er meteen doorheen met de kam of borstel. Het ontwart je haar waardoor je klitten bijna verdwijnen. Top product! De rechter spray is van Goldwell en heet Dual Senses Color, dit is een serum spray. Deze heb ik bij de kapper gekocht nadat ik het had geverfd om de kleur beter te behouden. Op de achterkant staat: Intensiveert de kleurbriljantie . Beschermt het haar tegen hitte (HANDIG). Biedt gewichtloze verzorging. ColorChromaComplex met kleur beschermende granaatappel essence, UV filter en Instant Microfluid Techonology. Ook deze vind ik heel fijn, op het moment gebruik ik nu eigenlijk altijd deze omdat mijn haar gekleurd is. Ik merk echt dat de kleur veel langer mooi blijft! Ik heb mijn haar volgens mij 3 maanden geleden laten verven en het ziet er nog steeds heel mooi uit. Geen vervaging of iets. Ook vind ik fijn dat deze spray het haar beschermd tegen hitte zoals een föhn of stijltang. En als laatste hij ontwart ook het haar, ik kam er heel makkelijk doorheen met mijn borstel.

De spray van SexyHair heb ik gekocht bij de webshop van JohnBeerens.com voor €17,20 en de Goldwell spray heb ik bij de kapper gekocht voor €10,24 maar kun je ook via internet bestellen. Tik maar Goldwell color serum spray in dan kom je genoeg webshops tegen!

DSC02820Tja wie kent dit product nou niet? Silk Therapy van Biosilk is echt één van mijn ultieme favorieten! Het beschermt, hersteld je haar en maakt het glad. Daarnaast werkt het ook vochtregulerend. Het handige aan dit product is dat je het op droog en vochtig haar kunt aanbrengen. Lekker handig dus! Het heeft ook zo’n lekkere geur, ik ben er echt verslaafd aan. Ik vind het echt een typische luxe kappersgeur. Ik heb hem volgens mij toen bij de douglas besteld maar als ik kijk op de john beerens webshop is deze daar goedkoper! Voor 150 ml betaal je daar nu €26,46 ipv €30,60 wat hij bij de douglas kost.. Dus dat is nog een tip!

DSC02821Moroccan oil, tegenwoordig helemaal hot en happening in haar wereld. Ik was toch wel heel benieuwd naar deze producten en heb een half jaar geleden een klein flesje (25 ml) besteld. Moroccanoil Treatment zorgt ervoor dat het haar weer zijdezacht aanvoelt en weer gezond oogt met een mooie glans. Deze voedende behandeling is verrijkt met vetzuren, omega-3-oliën, vitaminen, en antioxidanten, die ervoor zorgen dat het haar een extra glans krijgt en beschermd wordt tegen omgevingsfactoren en warmte dat afkomstig is van stylingtools. Hiernaast zorgt de Moroccanoil Treatment ervoor dat gespleten haarpunten verdwijnen en het haar weer stevig en soepel aanvoelt. Dus het is ongeveer hetzelfde als de Biosilk alleen een ander flesje en andere geur. Ook vind ik deze oil wat dikker dan de Silk therapy, dus ook iets minder prettig. Maar verder werkt hij heel prettig en de geur vind ik ook erg lekker. Mijn haar voelt daarna inderdaad lekker zacht aan en glanst mooi. Één minpuntje is de dop, je schenkt het eigenlijk op je handpalm en soms kan er dus teveel product uitkomen wat zonde is! Dit product is ook een stuk duurder dan Biosilk want voor 100 ml betaal je rond de €40,-! Deze 25 ml kocht ik bij johnbeerens.com voor €17,20.

DSC02823Jep I know, het zijn misschien veel producten en ze lijken veel op elkaar maar toch ben ik er dol op! I just love shiny hair! Dit product van Moroccanoil is een Glimmer Shine spray waar ik super benieuwd naar was en dit was één van mijn laatste aankopen. Het geeft een onweerstaanbaar diepe glans en hij beschermt tegen invloeden van omgevingsfactoren. Ook deze is natuurlijk verrijkt met arganolie. Spray het op droog haar, houd een afstand aan van 30 cm en gebruik dit na het stylen! Echt waar, een super product! Het geeft echt extra glans en ruikt ook weer overheerlijk, ik ben fan!
Deze bestelde ik ook bij (jawel) johnbeerens.com voor €27,35.

Gebruiken jullie ook veel verzorgingsproducten voor jullie haar?

4 gedachtes over “Mijn favoriete haarproducten

Geef een reactie

