Pupa Holographic Sky Blue + Essence Express Dry Spray

frontHolografische lakjes, ik vind ze prachtig! Deze nagellak van Pupa heb ik allang in mijn collectie maar ik wou graag de droog spray uittesten van Essence. Ik heb zelf nooit eerder zoiets gebruikt maar als zoiets werkt is dit echt een grote uitvinding voor mij! Ik ben namelijk echt geen stilzitter en heb daarom grote moeite om mijn nagellak echt goed te laten drogen..


De nagellak die ik gebruik is een holografische nagellak van Pupa en deze heet Sky Blue. Ik heb twee laagjes op mijn nagels aangebracht. Even terug naar de droog spray.. Op het flesje staat het volgende: Droogt nagellak binnen seconden en het geeft extra glans. De volgende gebruiksaanwijzing staat op de achterkant: Lak je nagels zoals gewoonlijk, wacht 30 seconden en spray op de nagels. Zorg ervoor dat de afstand 30 cm bedraagt en je nagellak wordt binnen een paar seconden droog. Ideaal voor nailarts welke meerdere stappen bevatten (meerdere lagen). De spray bevat 50 ml. Oké klinkt goed.. Testen maar!

01
Op de linker foto heb ik alleen mijn nagels gelakt, bij de tweede foto heb ik de spray net gebruikt. Je ziet ook op de huid rondom mijn nagels nog een spray laagje zitten (wat ook weer wegtrekt). Wat ik ervan vind? Het werkt freakin goed! Dat ik dit nooit eerder heb gekocht. Het is echt na een paar seconden (ongeveer 5) DROOG!! Ik kon serieus alles doen, terwijl ik net mijn nagels had gelakt.. Zeker een super handig product voor mensen die ook niet zoveel geduld (of tijd) hebben hiervoor! Toch zou ik aanraden om echt 30 cm aan te houden.. Ik had namelijk het volgende (zie foto hieronder).. Ik kreeg op mijn middelvinger een soort druppel vorm te zien.. Dit was denk ik doordat ik waarschijnlijk niet 30 cm afstand had gehouden en/of te veel spray heb gebruikt. Dus dat is een tip voor de volgende keer! Verder ben ik super tevreden over dit product dus ik ga dit zeker vaker gebruiken.

02De Express Dry Spray van Essence is te koop voor €2,49 bij de Kruidvat en Trekpleister.

Gebruiken jullie zo’n droog spray als jullie je nagels gaan lakken?

4 gedachtes over “Pupa Holographic Sky Blue + Essence Express Dry Spray

Geef een reactie

