Wanna haves #1

10724367
Goddelijke producten, prachtige kleding en accessoires.. Wie droomt er nou niet over?? Dus vandaag doe ik net alsof ik in ‘candyland’ ben en laat ik zien wat mijn Wanna Haves zijn op dit moment!


NAKED2Het meest beruchte palette onder de bloggers en andere beautyliefhebbers. Natuurlijk het Naked 2 palette van Urban Decay! Ik gebruik zelf eigenlijk heel weinig oogschaduw en als ik het gebruik zijn het naturel tinten. In dit palet zitten zoveel nude, naturel en aarde tinten in verwerkt dat ik hem moet hebben!! Nu weet iedereen dat dit palette wel wat duurder is dan iets van de L’Oréal of de Bourjois dus duurt het even wat langer voordat ik deze kan bemachtigen.. Maar binnenkort komt hij er sowieso!

501175336_product_1De holygrail onder alle concealers, deze natuurlijk van Bobbi Brown. Het is een creamy concealer die oneffenheden en donkere kringen te camoufleren. Daarnaast hydrateert hij je huid en moet hij niet uitdrogen zoals je hebt met wat goedkopere merken. Deze kit bestaat dus uit een concealer en een poeder waarmee je het dus jawel kunt afpoederen! Als je geen poeder erbij wil (meeste hebben deze al) zijn de concealers ook alleen te verkrijgen voor €27,50. Wil je het kitje met poeder? Deze kost €32,50.

MAC-Moisturizers-Studio_Moisture_Fix_SPF15Dit is een gezichtsspray die je op kunt sprayen vóór het aanbrengen van je make-up. Hierdoor blijft het langer zitten en vervaagd het minder snel. Deze formule hydrateert je huid, biedt bescherming tegen de zon (UVA/UVB) met een SPF van 15 en beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Vele gebruiken een spray na het aanbrengen van de make-up en dit fixeert ook heel goed alleen het goede van dit product vind ik dat er een SPF in zit en je beschermt tegen de zon + hydratatie geeft. Deze kost €30,-.

9000000011035805Jaa de Remington Curl Wand Ci95 is een absolute musthave als je van nature geen krullen hebt. Deze heb ik vaak bij verschillende blogs langs zien komen en ik ben echt verkocht. Natuurlijk heb ik zelf ook een krultang maar ja al die filmpjes met die mooie krullen die ook nog eens lang blijven zitten, daardoor ben ik verkocht en deze staat dus hoog op mijn Wanna Have lijstje.

$(KGrHqRHJE0FG9fOZK37BR1!,WBt2g~~60_84I love deze kanten shorts! Heerlijk voor dit weer en ik vind het er super leuk uitzien. Toch vrouwelijk maar ook stoer omdat het een broekje is. Jaa i’m sold, maar ik ben de juiste nog niet tegen gekomen. Iemand suggesties waar ik deze kan halen??

CM951F00C-104@1_1Dit is een statement ketting van Club Manhattan en ik ben er verliefd op! Alleen kan ik hem nergens meer vinden.. Maar ik blijf zoeken tot dat ik er één heb!

article28818918Ronde zonnebrillen, sommige vinden het gek of lelijk staan maar ik hou ervan! Ik heb alleen nog geen zwarte en die zou ik graag willen. Ik vind deze brillen niet zo standaard als alle andere en gewoon lekker gek!

Women_Nike_Free_Run_3_Coral_01nike-free-run-3-mint-green-grey-unique-womens-running-shoes-002Ja ik moest ze allebei even kwijt. Ik heb echt nieuwe sportschoenen nodig en het wordt één van deze twee.. Buttt problem nr 1: Welke kleur? Ik vind ze beide zo gaaf en ik kan dus niet kiezen.. Problem nr 2: Ze zijn bijna niet meer te verkrijgen.. Wie weet een betrouwbare site waar dit wel kan??

beyonce-crop-top-fashion-sunglasses-Favim_com-224421Crop tops! Ze staan super stoer en ze zijn echt heel leuk te combineren. Hiervan ga ik er nog meer kopen! Lekker zomers..

converse-ct-all-star-low-white-[2]-98-pWitte allstars, die passen bijna overal bij. Deze staan ook hoog op mijn wishlist! Ook leuk voor een festival met een kort broekje bijvoorbeeld!

stud_bagDeze tas is van Silvian Heach en is eigenlijk al van de vorige collectie, ik was dus niet op tijd om deze te kopen.. Toch betrap ik mezelf erop om steeds weer te googelen of een of andere website deze nog verkoopt.. Tot nu toe nog steeds niks:(..

o_15702Jup, een tijd geleden is deze opgegaan maar hij ruikt echt goddelijk! Het is wel echt een avondgeur vind ik maar zoooo lekker. Dit is zeker het eerstvolgende geurtje wat ik ga kopen..

DREAM ON MUSTHAVE

l_celine_bagIedereen mag dromen toch? Die tassen van Céline vind ik zo gaaf! Ik kan er niks aan doen en ik ben helemaal geen merken persoon maar de vorm van deze tassen vind ik super cool. Ik heb zelf wel een look a like van Modemusthaves gekocht maar als ik mag dromen zou ik een echte nemen! Love them!!

Dromen jullie ook wel eens weg over mooie producten?

12 gedachtes over “Wanna haves #1

Geef een reactie

